Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaunis yli 3-kymppinen nainen on vielä sinkku

Vierailija

esim. Susanna Laine

Pakko olla jotain vikaa pään sisällä tai sitten jotenkin friikki sängyssä!

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Hänellä on menossa tapailuvaihe ja pian hän onkin varattu, kun vain ehtii päättää, että kenen kanssa sitoutuu parisuhteeseen. Oletan, että on joskus ollut parisuhteessakin.

Vierailija

Tai sitten on eronnut/ei ole löytänyt ketään sopivaa/leski/ei edes halua ketään... Mutta tämähän voi olla ap:n liian vaikeaa ymmärtää

Vierailija

Pitääkö siis olla jatkuvasti suhteessa? Vaikka 10 vuoden suhde kariutuisi, niin eikun vaan uutta matoa koukkuun heti.

Vierailija

Ihan kuin Suomessa olisi tarpeeksi sitoutumaan haluavia, komeita ja tasokkaita miehiä kauniille sinkkunaisille.

Vierailija

Miksi oletus on edes olla parisuhteessa? En ymmärrä. Jotkut eivät pääse, jotkut eivät halua, jotkut saisivat mutta ei ole potentiaalisia kumppaneita, joillain ei ole paljoa vapaa-aikaa... ohan näitä syitä. Itse olen ollut nyt 2v parisuhteessa mut mielummin olisin yksin kuin jonkun kanssa, johon en vetoa tunne.

Vierailija

Itse oletan että naisella on jotain todella pahasti pielessä vaatteiden alla jos yli 25 vuotiaana on vielä sinkku

M31

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletus on edes olla parisuhteessa? En ymmärrä. Jotkut eivät pääse, jotkut eivät halua, jotkut saisivat mutta ei ole potentiaalisia kumppaneita, joillain ei ole paljoa vapaa-aikaa... ohan näitä syitä. Itse olen ollut nyt 2v parisuhteessa mut mielummin olisin yksin kuin jonkun kanssa, johon en vetoa tunne.

Minä taas mielummin yksin, kuin lutkan kanssa.

Vierailija

Ei vaan halua sitoutua parisuhteeseen eikä perheeseen, vaan haluaa elää itsenäistä elämää. Tai sitten on nirso, mikään mies ei kelpaa. Itse tunnen molemmanlaisia kauniita kolmekymppisiä sinkkuja. Ei siihen mitään erityistä friikkiyttä tarvita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse oletan että naisella on jotain todella pahasti pielessä vaatteiden alla jos yli 25 vuotiaana on vielä sinkku

M31

Mistä syystä tuollainen oletus?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat