Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono omatunto kun joutuu olemaan pois töistä lapsen sairauden takia

Vierailija
09.02.2006 |

Inhottaa kun moraali on niin korkea,ettäkokee kokoajan huonoa omaatuntoa siitä kun joutuu olemaan poissa töistä lapsen sairauden takia. Lapsi nukkuu aika paljon kun on kuumeessa ja tuntuu että täällä sitä vaan istutaan kotona kun töitä olis työpaikalla kauheasti. Nytkin töissä on kauhea kiire ja ihmisiä vähän paikalla tekemässä töitä. Lapsi ollut jo pari päivää kuumessa jatänäänkin joudun vielä olemaan poissa. Vaikka kuinka yrittää ajatella että lapsi on tärkeämpi kun työ,mutta silti olo on kauhea.

Onko teillä muilla vastaavaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse menee töihin ja lapsi sairastaa kotona isin tai mummin kanssa. Niin tai näin, aina väärinpäin, sitähän se äitiys kai on!

Vierailija
2/4 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tuttu tunne! Vaikka mun töitä ei edes kukaan joudu tekemään, vaan ne odottavat minua sitten kun tulen takaisin. Eli muille on varsinaisesti aiheuta ylimääräistä " vaivaa" . Tietysti joskus joutuu perumaan sovittuja palavereja tms. ja silloin kyllä ärsyttää tuplasti... mutta lapsi on tietysti tärkein. Niin sitä täytyy vain ajatella. Ja voi sitä huonon omantunnon määrää, jos menee töihin ja sairas lapsi on kotona jonkun muun (siis jonkun muun kuin isänsä) hoitajan kanssa. Sitäkin on kokeiltu. Huono omatunto ja syyllisyys kalvavat siis joka tapauksessa. Yritetään kestää :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äiti ei ollut paikalla - tosi surullinen. En muista laulun nimeä. Loppuu syyllisyys kotona olemisesta sairaan lapsen kanssa.

Vierailija
4/4 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on lapselle ihan yhtä hyvä turva, jos vain annatte niille mahdollisuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan