Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä asian suhteen olet muuttanut mielesi?

Vierailija

Se voi olla vaikkapa jokin ruoka, kaupunki tai maa, artisti, näyttelijä, uskonto, puolue, elokuva, juoma, ihmisryhmä, lisääntyminen, ammatti, mikä tahansa, jonka suhteen olet kääntänyt kelkkasi? :)

Minulla niitä on moniakin, mutta ekana tuli mieleen esim. ' - joulutortut (ennen inhosin, nyt himoitsen)
- Maija Vilkkumaa ja Ville Galle (ennen en voinut sietää, nyt tykkään molemmista Vain Elämään ansiosta)
- esiintyminen (ennen kammoksuin, nyt saan jälkeenpäin hyvän olon)
- aamuherätykset (ennen nukuin pitkään, nyt uuden harrastuksen myötä minusta on tullut aamuihminen ja nautin aamuista)
- korut (ennen käytin aina, nyt korut ahdistaa ja haluan olla niistä vapaa)
- syksy (ennen inhosin, nyt rakastan)
- olut ja punaviini (en tykännyt mausta nuorempana, nyt nautin)

Kommentit (13)

Vierailija

Kardashian-Jennerin klaani. Ärsytti aina otsikot ja pidin Kimiä ylimielisenä, tosikkona ja tylsänä. Kun aloin seurata KUWTK-sarjaa, mieleni muuttui jokaisesta heistä positiivisempaan suuntaan.

Vierailija

Aurajuusto-kinkku-ananas -pizza. En tykännyt homejuuston mausta eikä makea sopinut mielestäni ollenkaan pizzaan. Nykyisin tämä yhdistelmä on lempparini, hups..

Vierailija

Vastustan usein monia "liian" suosittuja juttuja, kuten Harry Pottereita, Twilighteja, Taru sormusten herrasta, Game of Thronesia ja muita sarjoja ja elokuvia. Sitten kun oon antanut niille mahdollisuuden, olenkin tykännyt.

Vierailija

Pakolaiset. Ekaksi puolustin iPakolaisia, mutta syyskuun puoleen väliin mennessä kelkka kääntyi. Harjoitettava politiikka on älyvapaata ja tuhoisaa.

Vierailija

Läskisoosi, olut ja viinerit. Läskisoosia opin syömään, kun tein ensimmäistä kertaa itse (tai siis isoisäni mieliksi kokkasin hänen luonaan kyläillessään), ja siitä tulikin hyvää. Olut ja viinerit ruvenneet iän myötä maistumaan. 

Toiseen suuntaan sitten Fazerina- ja Geisha-patukat, ja suklaa oikeastaan muutenkin. Ennen en paljon kaupassa voinut käydä ilman että suklaata tarttui mukaan, nyt en muista milloin olisin ostanut viimeksi. 

Vierailija

Mikael Forssell. Vaikuttikin ihan symppikseltä Marja Hintikan ohjelmassa.

Kuin myös Renny Harlinista kuva muuttui Maria Veitolan ohjelman nähtyäni. Mies, joka herkistyy puhuessaan koirastaan on mun heikkous :D

Vierailija

Ennen minulla ei ollut mitään venäläisiä vastaan ja opiskelin jopa monta vuotta venäjän kieltä. Vasta nähtyäni heidän käytöstään itärajan kaupungeissa muutama vuosi sitten, aloin inhota heitä.

Saksasta en pitänyt ennen kuin kävin siellä; vasta silloin huomasin että saksalainen siisteys, kuri ja järjestelmällisyys on hyvä asia.

En myöskään pitänyt lihavista miehistä, mutta nykyään ajattelen että lihavan miehen kyljessä on lämmin ja turvallinen olo ja voi tuntea itsensä pieneksi ja hennoksi. Jos lihava mies on vielä hauska, niin parempaa ei olekaan.

Vierailija

Oma intuitio. En ole siihen luottanut oikein koskaan ja tässä vuosien varrella olen huomannut, että se on yleensä oikeassa. Joten viimeisen vuoden aikana olen luottanut itseeni ja siihen, että ihmiset todellakin on sitä mitä ensisilmäykseni kertoo.

Vierailija

Ennen join olutta sen maun takia, nyt en juo sen saman maun takia.

Ennen en olisi ollut tupakoivan miehen kanssa, nyt voisin olla.

Ennen minua ärsytti Anna Perho, nyt pidän hänestä.

Ennen olin kissaihminen, nyt olen koiraihminen.

Ennen en suvainnut homoja ja lesboja, nyt puhun heidän puolestaan.

Vierailija

En todellakaan halunnut lapsia. En, vaikka olin jo vuosia seurustellut tulevan mieheni kanssa. Jossain vaiheessa mieli muuttui ja muutaman vuoden pohdiskelun jälkeen teimmekin lapsen ja muutamaa vuotta myöhemmin toisen. Tuo on ollut henk.koht. elämäni paras mielenmuutos.

Laitoin tuossa, että teimme lapsen, vaikka tiedän kyllä, että lapsia saadaan jos saadaan.

xl-neito

Ennen olin raisisti mut kun rakastelin ulkomaalaisen kanssa niin nyt oon kääntynyt niinpäin et vihaan suomalaisia miehiä:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat