Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka ette syö aamiaista...

Vierailija
20.10.2015 |

En syö oikeastaan ikinä aamiaista; herään klo 8 ja syön ensimmäisen kerran lounaalla klo 13-14. Joskus jos satun syömään aamiaista, kärsin kamalasta nälästä lounaaseen asti. Nälkää ei tule, kun jätän aamiaisen väliin. Jännä efekti, onko teillä muillakin aamupalaskippaajilla sama? (Varmaankin, muutenhan sitä tuskin skippaisi aamiaista. :>)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiinnostavaa tietää mistä tämä johtuu ja onko tällaisesta "tavasta" jotain haittaa (tai hyötyä). Mullekaan ei aamulla maistu kuin kahvi. Jos syön aamupalan väkisin, mulla on kauhea nälkä jo ennen lounasaikaa. Hauska kuulla että meitä on enemmänkin. :)

Vierailija
22/27 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaa teistö aamiaisen skippaajista ei kertonut, miten toimitte illalla.

Itse syön myöhään illalla melko tuhdin iltapalan ja aamulla ei tosiaankaan tee mieli ruokaa. Syön vasta puolenpöivön jälkeen ensimmäisen kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei aamulla maita ruoka yhtään, hotellissa taas syön aamiaisen ja hyvin maistuu. Olen töiden takia hotellissa 50-75 pv. vuodessa eli lomailusta ei ole kysymys. En tiedä mistä tuo voi johtua...

Vierailija
24/27 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse syön myöhään illalla melko tuhdin iltapalan ja aamulla ei tosiaankaan tee mieli ruokaa. Syön vasta puolenpöivön jälkeen ensimmäisen kerran.

Mulla päivän viimeinen ruoka on ns. kunnon ateria. Siitä muutaman tunnin jälkeen menen nukkumaan.

Aamulla kahvikupponen ja seuraava ruokailu lounaalla.

Vierailija
25/27 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön normaalin määrän ruokaa iltapäivällä n. klo 15-17 ja pari leipäpalaa ehkä illalla joskus 20-21 aikoihin. Siinä päivän syömiset. Herkkuja syön joskus, mutta eivät ne aina maistu. T. 18

Vierailija
26/27 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamiainen on maailman yliarvostetuin ateria.

Vierailija
27/27 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Jos syö aamupalan, niin pitää pitkin päivää olla syömässä sitten. Jos skippaa aamupalan, niin pärjään vähemmällä.