Te jotka ette syö aamiaista...

Vierailija

En syö oikeastaan ikinä aamiaista; herään klo 8 ja syön ensimmäisen kerran lounaalla klo 13-14. Joskus jos satun syömään aamiaista, kärsin kamalasta nälästä lounaaseen asti. Nälkää ei tule, kun jätän aamiaisen väliin. Jännä efekti, onko teillä muillakin aamupalaskippaajilla sama? (Varmaankin, muutenhan sitä tuskin skippaisi aamiaista. :>)

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

No menen töihin klo 7 ja yhdeksältä syön leivän ja juon kupin kahvia. Välillä tökkii edelleen, mutta tiedän, että en jaksaisi loppupäivää töissä syömättä/taju lähtisi.
Ennen työelämää toki söin miten sattuu ja nyt pitäisi opetella aamuisin syömistä, kaksi vuotta yrittänyt.. :)

Vierailija

Juu. Itse voin vetää vaikka koko työpäivän syömättä. Mutta jos syön aamupalan, niin on jo ennen lounasta nälkä. Jännä ilmiö kyllä .

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juu. Itse voin vetää vaikka koko työpäivän syömättä. Mutta jos syön aamupalan, niin on jo ennen lounasta nälkä. Jännä ilmiö kyllä .

Sama homma täällä. Outo vatsa!

Vierailija

Kai se liittyy siihen että kun paasto rikotaan syömällä aamupala niin verensokeri nousee hetkellisesti ja kohta on taas nälkä. Parempi vaan pitää paasto päällä jolloin rasva palaa ja syö vasta sitten kun on oikeasti nälkä, eikä sen vuoksi kun muka kuuluisi syödä aamiainen.

Vierailija

Mä syön aamiaisen ja lounaan, illalla vain joskus satunnaisesti hedelmiä. Riittää mulle hyvin. Ilman aamiaista en kyllä osaisi elää. Näin me olemme erilaisia:).

Vierailija

En ole koskaan oikein oppinut aamusyömistä. Ällöttää. Tykkään kyllä juoda kaikenlaisia juomia aamulla. Jos ei pysty syödä mutta nälättää aamulla niin suosittelen ateriankorvausjuomaa. Juotu hetkessä ja pitää nälän pitkään poissa.

Vierailija

Mulla on myös vaikeaa saada mitään alas aamulla, korkeintaan kahvia jos on pakko päästä käyntiin. Väliin olen yrittänyt elämän varrella opetella aamupuuro ihmiseksi mutta ei vaan kulje.

Nyt huomaan, että nelivuotias tytäs taitaa olla samanlainen. Hirvittää laittaa tarhaan (klo 9), kun kekara suostuu kotona lähtiessä lipaisemaan korkeintaan lasillisen mehua. Ihan hyvin tuo on kuulemma pärjännyt lounaaseen (klo 11) saakka kuitenkin :)

Vierailija

En ymmärrä mikä pakko ihmisten on muka tunkea väkisin ruokaa aamulla jos ei ruoka maistu. Sille on syy miksi ruoka ei aamulla maistu ja ei sitä pidä väkisin syödä. Ihan hyvin jaksaa sinne ruokatunnille asti kahvin voimalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä pakko ihmisten on muka tunkea väkisin ruokaa aamulla jos ei ruoka maistu. Sille on syy miksi ruoka ei aamulla maistu ja ei sitä pidä väkisin syödä. Ihan hyvin jaksaa sinne ruokatunnille asti kahvin voimalla.

Ei ole ruokatuntia, katsos ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun ihmisillä ei ole omaa tahtoa, kaikki täytyy tehdä niinkuin joku toinen määrää.

Joku on joskus sanonut, että aamiainen on päivän tärkein ateria ja ilman ei tule toimeen. Suomalaiset uskoo ja tottelee ja mutustaa puuronsa kiltisti.

Vierailija

Poikani lopetti 11-vuotiaana aamupalan syömisen, ei edes juo mitään. Koulussa ruokailu on klo 11:n kieppeillä ja pärjää kuulemma ihan hyvin. Eikä ole opettajaltakaan mitään viestiä tullut, että nukkuisi ekat tunnit, häiriköisi tai muuta. On vaan niin aamuntorkku, ettei pysty syömään aamulla, ilmeisesti se vaan yököttää, kun ei elimistö ole valmis. Ymmärrän sen sillä tavalla, etten itsekään voi syödä, jos olen väsynyt, mutta minulla ei tulisi mistään mitään ilman aamupalaa. Samaten olen luovuttanut siinä, etten yritä saada poikaa illalla kovin aikaisin sänkyyn, sillä pyörii ja hyörii vaan hereillä. Mukavammin sujuu, jos voi valvoa vaikka legoilla rakennellen tai muuta rauhallista. Eli olen asiantuntijoiden mukaan varmasti lepsu, auktoriteetiton vanhempi, mutta onneksi kuopukseni on aamunvirkku ja voin olla hyvä vanhempi ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Poikani lopetti 11-vuotiaana aamupalan syömisen, ei edes juo mitään. Koulussa ruokailu on klo 11:n kieppeillä ja pärjää kuulemma ihan hyvin. Eikä ole opettajaltakaan mitään viestiä tullut, että nukkuisi ekat tunnit, häiriköisi tai muuta. On vaan niin aamuntorkku, ettei pysty syömään aamulla, ilmeisesti se vaan yököttää, kun ei elimistö ole valmis. Ymmärrän sen sillä tavalla, etten itsekään voi syödä, jos olen väsynyt, mutta minulla ei tulisi mistään mitään ilman aamupalaa. Samaten olen luovuttanut siinä, etten yritä saada poikaa illalla kovin aikaisin sänkyyn, sillä pyörii ja hyörii vaan hereillä. Mukavammin sujuu, jos voi valvoa vaikka legoilla rakennellen tai muuta rauhallista. Eli olen asiantuntijoiden mukaan varmasti lepsu, auktoriteetiton vanhempi, mutta onneksi kuopukseni on aamunvirkku ja voin olla hyvä vanhempi ;)

On se hyvä, että edes kuopus on niinkuin pitää ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat