En enää ikinä pieraise pienten lasten lähellä

Vierailija

Päästin tänään vahingossa kaupassa äänettömän hajupommin ja mun vieressä ollut about 3-4 v lapsi haistoi sen. Se sitten alkoi kyselemään äidiltään kaikkea tyyliin kuka pieraisi noin kauhean pierun, oliko se tuo nainen, miksi haju ei lähde pois yms. Ja kaikki tämä vielä kovaan ääneen. Äiti taisi tajuta tilanteen mun naaman väristä ja ohjasi muksunsa jonnekin muualle suht pian, mutta meinasin silti kuolla häpeästä. Seuraavalle kauppareissulle laitan varmuuden vuoksi tulpan perseeseen.

Kommentit (6)

Vierailija

Tulppa on vähän huono, kun kaasu pääsee niin pienestä raosta. Täysin tiivistä kun ei saa. Huonolla tuurilla voi kuulua ikävää pihinää tai pörinää, kun kaasu yhtäkkiä livahtaa tulpan ohi.

Itse käytän filtteriä. Siihen saa kivoja tuoksujakin. Tosin hieman tyyriimpää kuin tuo tulppa. Äänenvaimennin olisi myös unelma, mutta siinä tulee omalle pussille pierulle liikaa hintaa. Täytyy yrittää päästää vain hiljaisia tai pierrä ennen kuin kukaan tulee samaan tilaan. Kahvihuoneessa filtteri yleensä riittää.

Käyttäjä116
Seuraa 
Liittynyt19.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Tulppa on vähän huono, kun kaasu pääsee niin pienestä raosta. Täysin tiivistä kun ei saa. Huonolla tuurilla voi kuulua ikävää pihinää tai pörinää, kun kaasu yhtäkkiä livahtaa tulpan ohi.

Itse käytän filtteriä. Siihen saa kivoja tuoksujakin. Tosin hieman tyyriimpää kuin tuo tulppa. Äänenvaimennin olisi myös unelma, mutta siinä tulee omalle pussille pierulle liikaa hintaa. Täytyy yrittää päästää vain hiljaisia tai pierrä ennen kuin kukaan tulee samaan tilaan. Kahvihuoneessa filtteri yleensä riittää.

Tosi asiahan on, että paha ilma ei viihdy hyvässä ihmisessä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat