Kuka otsikoissa esiintyvä julkkis EI kiinnosta sinua?

Vierailija

Kenen julkisuudenhenkilön, josta lehdet kirjoittelevat, tekemisistä et ole kiinnostunut?

Huom! Tässä haetaan vain sellaisia henkilöitä, jotka ovat ansioituneita, eli työnsä puolesta julkisuudessa. Ei siis tosi-tv-julkkiksia ja muita Seiska-julkkiksia, joilla meriittejä nolla eikä suuri yleisö edes tunne.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Minulla on mm. Nico Rosberg, josta on ollut viime päivinä paljon uutisia. Toki hän on Keken poika, mutta itse en kuitenkaan miellä häntä kovin suomalaiseksi ja siksi on minulle etäinen ja jokseenkin epäkiinnostava hahmo.

Vierailija

Kaikki sm-liigapelaajat, yleisurheilijat, mäkihyppääjät, hiihtäjät sekä formula-tähdet. Itse seuraan urheilun saralta vain jalkapalloa, tennistä, koripalloa ja uintia, joten muut urheilijat ei kiinnosta. Ei uutisointi tietenkään minua haittaa, koska muita nämä lajit kiinnostaa.

Ei myöskään kiinnosta "kohu"-elämäkertakirjailijat kuten nyt Jari Sarasvuo kertomassa jostain vuosien takaisista tapahtumista. Myöskään poliitikkojen avautumiset ei kiinnosta.

Vierailija

En muista niiden nimiä, ei kiinnosta sen vertaa. Ja yleensä en tiedä, kuka on työnsä puolesta ansioitunut ja kuka pelkkä julkkis. Siis joku vaikka Jenni (Jenny?) Pääskysaari, onko sellaista ja kumpaa se on?

Vierailija

Saara Aalto. Kova yritys, mut ei se kyllä musiikilla tule pärjäämään. Ainoa mistä se tällä hetkellä tunnetaan, on sen tyttöystävä. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat