Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sanoa naiselle nätisti ja niin että se uskoo että lopettaa jatkuvan soittelun!

Vierailija

Rasittaa kun tekemiset koko ajan keskeytyy kun puhelin soi ja tuuttaa viestiä. Eikä sillä naisella mitään tärkeää ole! Hävettää kun kaveri jonka kanssa olen joutuu odottamaan joutavan takia. Jos en vastaa on sota pystyssä ja muijaa joutuu rauhoittelemaan. Mitä tuollaiselle voi tehdä?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

En tiedä, mutta otan osaa! Ehkä jotenkin sitä kautta, että sä et ole oikein semmoinen ihminen, että tykkäisit olla koko ajan puhelimessa kiinni.

Vierailija

Ihan sama miten sanot, niin suuttuu se silti. Parempi kun sanot suoraan ja tuskastuneesti, ehkä se sit alkusuuttumuksen jälkeen jopa osais paremmin mennä itseensä.

Vierailija

Jos kyse on kaverisuhteesta, voi kaveria alkaa raa'asti totuttamaan siihen että et ole aina tavoitettavissa. Minulla oli vastaava rasittava kaveri joka soitteli pitkiä lärpätyspuheluita eikä oikein osannut ottaa onkeensa vaikka yritin väliin sanoa että minulla on jokin asia kesken eikä nyt ole hyvä hetki. Lopulta oli pakko olla vain vastaamatta.

seurustelukumppanin kanssa on tietty vaikeampaa, mutta voit silti yrittää. Älä vastaa, vaan paina vaikka punaista luuria ja laita heti perään viesti: "Sori, en voi vastata nyt puhelimeen, soittelen vaikka illemmalla". Älä kysy mitään, vaan pidä viesti toteavana. Jos tulee vastausviesti tai uusi soittoyritys, niin älä joko reagoi lainkaan tai laita uusi "soitan myöhemmin" viesti. Kolmatta viestiä älä enää laita.

Pelkästään se on ihan pätevä syy olla vastaamatta, että olet jonkun toisen seurassa. Puhelimeen puhuminen on epäkohteliasta jos on juttu toisen kanssa kesken ja sillä hyvä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama miten sanot, niin suuttuu se silti. Parempi kun sanot suoraan ja tuskastuneesti, ehkä se sit alkusuuttumuksen jälkeen jopa osais paremmin mennä itseensä.

Olen sanonut suoraan, siitä alkaa alkaa itku ettei hän ole mulle tärkeä blaa plää

Vierailija

Sitten sun pitää vain olla lujana, että et jatkuvasti tykkää keskeyttää muuta elämää puhelimen takia.

Vierailija

Siinäpähän loukkaantuu. Täytyy sitä tollaista naista vähän totuttaa elämän realiteetteihin ja siihen, ettei sun tarvi olla täysin hänen käytettävissä koko ajan ja häntä päähän taputtelemassa. Jos ei järkipuhe auta niin ole vain kommentoimatta mihinkään, raivotkoon ja itkeköön ihan keskenään jonkun aikaa. Ja älä vastaa siihen puhelimeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän loukkaantuu. Täytyy sitä tollaista naista vähän totuttaa elämän realiteetteihin ja siihen, ettei sun tarvi olla täysin hänen käytettävissä koko ajan ja häntä päähän taputtelemassa. Jos ei järkipuhe auta niin ole vain kommentoimatta mihinkään, raivotkoon ja itkeköön ihan keskenään jonkun aikaa. Ja älä vastaa siihen puhelimeen.

Mutta kun en jaksaisi mitään säätöä! Olis mukava tavata kaveria joku ilta ja sitten tyttökaveria seuraavana iltana..niin että se olis iloinen ja normaali eikä sotajalalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaihda tyttöystävää.

En halua. Mutta miten tämä mustasukkaisuus tai epäluulo tai mitälie se on miten sen saa pois?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En halua. Mutta miten tämä mustasukkaisuus tai epäluulo tai mitälie se on miten sen saa pois?

Ei sitä saa. Tai voit kokeilla hissukseen harventaa vastaamista. Semmoista siedätystä. Ei kertarysäystä.

Vierailija

Teidän ei kannata seurustella, eli päätät suhteen. Toinen kaipaa selvästi enemmän juttelua ja yhdessäoloa, ja sinä yrität pitää naista kuin hyllyllä, että ottaa sieltä sitten kun itseä huvittaa.

Vierailija

Mustasukkaisuus on luonnehäiriö. Se ei tule poistumaan millään keinolla. Se on nyt ihan sinun omissa käsissäsi, että aiotko alistua määräilyyn ("Sun PITÄÄ vastata kun MINÄ soitan") ja syyllistämiseen ("Et välitä minusta koska et tee mitä käsken"). Tyttöystäväsi ei aio tehdä mitään myönnytyksiä, hän vain kuluttaa sinun hermojasi niin pitkälle, kun annat luvan.

Oletko muuten huomannut, että tyttöystäväsi käyttäytyy ihanasti ja suloisesti tasan silloin kun saa tahtonsa lävitse?

Vierailija

Skypestä videoyhteys pariksi päiväksi keittiön pöydälle. Älä hillu kameran edessä. Tyttis tuijottaa ruutua, jossa ei tapahdu mitään. Kyllästymistekniikka, samalla herätys-, miten pitkälle pitää mennä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat