Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käyttänyt sisustussuunnittelijaa lastenhuoneisiin?

09.02.2006 |

Ostimme vanhan talon ja aiomme remontoida lastenhuoneet ensimmäisenä. Kutkuttaisi ajatus käyttää sisustussuunnittelijaa ihan käytännöllisyydenkin kannalta.

Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia ja millaisia hintoja olette maksaneet.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat vaihtelevat aika paljon sen mukaan, otatko esimerkiksi vain värisuunnitelman vai laitetaanko koko huone kuntoon alusta saakka. Kannattaa vertailla hintoja.

Ja vinkki: olisiko lähellänne alan oppilaitoksia? Esimerkiksi itse tein opiskeluaikanani päättötyönäni omakotitalon sisustuksen, asiakas maksoi kulukorvaukset jne.

Vierailija
2/2 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me rempattiin asunto pari vuotta sitten ja sisustussuunnittelija oli alusta asti arkkitehdin kanssa suunnittelemassa remonttia.

Mulla oli vahvat mielipiteet mitä haluan ja mitä en mutta käytännön toteutus vanhassa talossa ei olisi maallikolta yksin onnistunut. Talo on rakennettu 1910-luvulla joten kaikenlaista pientä koloa löytyy mihin en olisi itse järkeviä ratkaisuja löytänyt.

Tarkkaa hintaa en muista, eihän se halpaa ole, mutta ei ne yksin tehdyt virhehankinnatkaan ilmaisia ole.

Tämän kevään projektina on kuopuksen huoneen muuttaminen vauvan huoneesta pienen pojan huoneeksi:)

Lottis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla