aikaisin testanneet...tuloksia ?
minulla on nyt viikko oviksesta ja kova kuume testata, vaikkei se mitään varmaan vielä näytäkään...kuinka aikaisin te olettee uskaltanet testata ja millaisin tuloksin ja lisäksi millä testeillä' :) ?
Kommentit (4)
Kiitos vinkistä :D !
ehsinsellaisella halpis testillä testaamaan ja eihän se mitään tosiaan näyttänytkään, ja tosiaan vielä on 2 viikkoa menkkoihin, joten piina on kova...3
nythän minulla ilmeisesti sitten olisi kp17..., jos oikein laskin , olen tosi onneton näissä asioissa, siksin haen vertaistukea täältä ja vaikka uusia ihania ystävyyksiä :) <3
menkat oli 7.1 ja ovu 16.1...kierro on ollut nyt pitemmän aikaa säännölline kun muinoin lopetin pillerit joita söin ihosairauteeni söin kaiketi vajan vuoden jos sitäkään...
ja tästä on jo vuosi...
ovun molemmin puolin pupuiltiin, jotta varmasti olisi uimareita varastossa ;)
toivottavasti tärppäsi jo ^^
omalata puolelta kaiken pitäisi olla kunnossa, ei rakkuloita ei syöpää :D
ja femibionoakin söin lähes kuukautta aiemmin kun alettiin yrittämään, greippimehukin kokeilussa, tosin tällä kertaa ei tullut paksua ovis limaa lainkaan :/ en tiesä onko huono merkki...
Heippa :)
Meillä kans nyt toinen kierto menossa/yritys. Ehkäsynä on käytetty sitä ennen vaan kumia. Että ei ole mitään hormonia kropassa :)
Mun kierto on 28-30 päivää ja tänään on 29/30 menossa. Tein päivällä rfsun (punanen pkt) testin ja nega tuli :/
Eli varmaan liian aikasin tein.
Oireisiin.. Etova olo, huimaus. Järetön väsy ollu nyt 2 päivänä ja näläkä, kylymä, lämpöjä en oo mittaillu. Nivusissa inhottavat kivut varsinki kävellessä reippaammin. Tissit iha järettömän kippeet.. Oiskohan se tärpänny. Viime viikon lauantaina oli tosi voimakaS menkkamainen jomotus alamahssa mutse loppu siihen. Näin mulla tilanne. Jos testais vasta su aamuna
Moi! Meillä on epäsäännöllisen säännöllinen yritys 2013 vuodesta jo. Yks keskenmeno 2014 keväällä.. Ja siis yks lapsi 2012. Nyt tuntuis et vihdoin ois onnistanu. Mulla on tarkkakierto 25pv ja testasin jo 18/25 ja negaahan se näytti. Nyt kuitenkin tuntuu et kylmä koko ajan ja kahvi ei maistu ja toinen rinta on arka. Viikonloppuun asti mittatikun lämpöä niin koko ajan 37 ja risat ja mulla aina lähempänä 36.. Vähän ehkä etova olokin ja väsyttää mutta varmaan väsyttäis muutenkin 😁 Nyt olis 22/25 ja mietin pitäiskö testata.. Nuo oireet alko vasta pari päivää sitten. Tuntuu vaan et sitä seuraa omaa kroppaa niin tarkkaan ja kehittelee oireita.
.