Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset, jotka syyttävät ongelmistaan kaikkia muita

Vierailija
19.10.2015 |

Eli tunnetteko ihmisiä, jotka itse sössivät asioitaan, ja syyttävät sitten muita, kun menee huonosti? Miten toimitte sellaisten ihmisten kanssa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden jolla oli 19-vuotiaana 10000 e velkaa, luottotiedot menneet, amis keskeytetty, ei työpaikkaa, ei mitään suuntaa elämälle ja rahaa sai sossusta. Kaikki oli aina muiden vika. Jos ei ollut rahaa maksaa vuokraa, oli vuokranantaja kusipää kun ei voinut joustaa, sossu perseestä kun ei antanut lisää rahaa ja kaverit idiootteja kun ei lainanneet.

Lisään tähän vielä, että amis hänellä keskeytyi sen takia, kun koulussa ei "ymmärretty" häntä, toisin sanoen hänellä oli joku kurssi käymättä ja häntä ei päästetty läpi ilman sitä. Ja eniten kiinnosti tietenkin dokaaminen ja juhliminen.

Vierailija
22/22 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minua autettu silloin nuorena. Minä olen syrjäytynyt ja pyysin ja yritin saada apua, mutta kukaan ei auttanut. Vastaukseksi sain vain että ei jakseta auttaa, liikaa ongelmia ja liian vaikeata, lol yms...

Etta minun syrjäytymiseni ei ole ainakaan itsestä kiinni, yritin parhaani. Kukaan ei vain auta. Nyt olen hieman yli 30v ja elämä ohi, sanovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla