Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin elämäni miehen

Vierailija

Kaiken epäonnistumisen jälkeen näin 4-kymppisenä, on aika villi fiilis. :)

Kuuma sängyssä ja ajattelee naisen nautintoa ja osaa sen tehdä :), kunnollinen, huumorintajuinen, luotettava ja joka RAKASTAA juuri minua! tavallinen mies, ei mikään nk. adonis mutta minulle upein ja ihanin tietty. :))))

Katsokaa aina sisin ennenkuin teette päätöksen... onnekseni tämä oli vielä vapaa mutta eipä ole enää :)

Kommentit (8)

Vierailija

Niin minäkin löysin :) Elämäni alkoi kun hänet löysin! Olin silloin 31 v ja hän 29v  :) Nyt 8v rakkautta takana <3

Vierailija

Niin siinä usein käy, että kun on juoksut juostu ja pahojen poikien sängyissä vietetty nuoruuden kukkeat vuodet, niin alkaakin tavalliset kunnolliset miehet kelvata kun on oma rupsahtaminen jo tapahtunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin siinä usein käy, että kun on juoksut juostu ja pahojen poikien sängyissä vietetty nuoruuden kukkeat vuodet, niin alkaakin tavalliset kunnolliset miehet kelvata kun on oma rupsahtaminen jo tapahtunut.

Vai oisko ukkojen juoksut juostu ja tarpeeksi pimperoita kokeiltu?! Ei aina vika ole naisissa!

Vierailija

Minä myös löysin yllättäin 2,5 vuotta sitten elämäni miehen. En olisi uskonut, että tällaista rakkautta ja onnea voisi kohdalleni sattua. Aiemmin pidin käsitettä "elämäni mies" hieman pöhkönä, nyt tuntuu osuvalta. Ihanaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat