Laulaja SANNI seurustelee naisen kanssa!
Oonko jotenkin ihan jäljessä tästä? Koska kuulin itse vasta tänään :D
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Biseksuaalisuus on kätevää: voi panna naisia ja miehiä ja saa mukavasti vaihtelua. Bi-artisteja ovat mm. Cheek, Antti Tuisku, Jenni Vartiainen, Sanni.
Onko mestarikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko jotenkin ihan jäljessä tästä?
Olet.
Ketju on aloitettu lokakuussa 2015, että ei ap nyt ihan niin pahasti pihalla ole. Moni ei vielä noihin aikoihin edes tiennyt kuka on Sanni...
Varmaan tuollaisessa lavatähden hommassa on pakko julistautua "vähemmistöön" kuuluvaksi, vaikka katetta tämmöiselle julistukselle ei löytyisi. Kuuluu toimenkuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia nykyään naiset parittelevat naisten kanssa, miehet miesten ja loput ovat jotakin tikapuita halaavia panseksuaaleja tai aseksuaaleja?? Millä ympäristömyrkyllä sikiöt mutatoituvat niin, että sukupuolisuus häiriintyy? Äidin e-pillereillä?
Ei tämä ole mikään nykyajan ilmiö. Aina on ollut ihmisiä, jotka eivät ole heteroseksuaaleja. Nykyään tämä on sallitumpaa ja ihmiset uskaltavat tulla kaapista ulos. Enemmistö ihmisistä on kuitenkin edelleen heteroseksuaaleja. Siitä ei vaan pidetä minkäänlaista meteliä, että hei mä muuten oon ihan tavis heteroseksuaali, huomatkaa mut!
Entä miksi nuorten miesten sperman siittiöpitoisuus on niin heikko? Olen kuullut väitettävän sen johtuvan ehkä muovinpehmennysaineista. Mutta onko teoriasi, että se johtuu rooliodotusten muuttumisesta? On tietenkin täysin mahdotonta, että lisääntyvä sikiöaikainen kemikaalirasitus vaikuttaisi väestön seksuaalisiin taipumuksiin, sillä... (jatka virke loppuun.)
Vierailija kirjoitti:
Cheek vaikuttaa kyllä ihan heterolta, mutta nykyään ei aina oikein voi pelkän käytöksen tai ulkoisen tyylin perusteella sanoa kuka on hetero ja kuka ei, koska on esim. monia tyttöjä ja naisia, jotka vaikuttavat niin lesboilta, mutta sitten eivät ole sitä, eivät ehkä edes biseksuaaleja. Minäkin olen tämän saanut joskus huomata, varsinkin niiden enemmän tai vähemmän poikamaisten naisten kohdalla.
Mitä sitten tulee siihen, että onko homo-ja biseksuaalisuus pelkästään nykyajan juttu, niin ei ole. Homo-ja biseksuaaleja on ollut aina. Esim.Ruotsin kuningattaren Kristiinan(kuningattarena 1600-luvulla) on arveltu olevan tutkimusten perusteella joko bi tai lesbo. Myös nobelkirjailija Selma Lagerlöf oli lesbo niin kuin myös kuvataiteilija ja kirjailija Tove Jansson. Tosin se kyllä on totta, että nykyään on tuosta biseksuaalisuudesta tullut vähän sellainen muotijuttu, varsinkin nuorten naisten ja tyttöjen keskuudessa, koska on jotenkin coolia ja kapinallista olla oman sukupuolen edustajansa kanssa. Tosiasiassa kuitenkin sitten haaveillaan elämästä ja parisuhteesta miehen kanssa eikä voitaisi kuvitella että elämää rakennettaisiin naisen kanssa.
Opiskeletko historiaa Hollywood-elokuvista?
Cheek on bi! Mitä sitten, antakaa kaikkien kukkien kukkia...
Tämä on nimenomaan nykyajan trendi ja julkisuustemppu, millä saadan medianäkyvyyttä televisiossa ja lehdistössä.
Ennen on ollut joitain yksittäistapauksia, mutta nykyisiin mittoihin, jossa hyvä kansalaiskunto edellyttää homoutta, ateismia, aseistakieltäytymistä, vihreyttä ja hallituksen vastustamista, ei ole ennen koettu.
Oikeassa olet! Miksi Sanni seurustelisi naisen kanssa! Hän on pussaillut miehiä ja yleensähän naiset ovat herkkiä niin sit he voivat suuttua kun on videoissaan sun muualla pussailleet miehen kanssa.
VAnha juttu ja eikä sillä ole mitään tekemistä musan kanssa kenen kanssa on .
Hyvää musaa tekee molemmat
Serbä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia nykyään naiset parittelevat naisten kanssa, miehet miesten ja loput ovat jotakin tikapuita halaavia panseksuaaleja tai aseksuaaleja?? Millä ympäristömyrkyllä sikiöt mutatoituvat niin, että sukupuolisuus häiriintyy? Äidin e-pillereillä?
Ei tämä ole mikään nykyajan ilmiö. Aina on ollut ihmisiä, jotka eivät ole heteroseksuaaleja. Nykyään tämä on sallitumpaa ja ihmiset uskaltavat tulla kaapista ulos. Enemmistö ihmisistä on kuitenkin edelleen heteroseksuaaleja. Siitä ei vaan pidetä minkäänlaista meteliä, että hei mä muuten oon ihan tavis heteroseksuaali, huomatkaa mut!
Entä miksi nuorten miesten sperman siittiöpitoisuus on niin heikko? Olen kuullut väitettävän sen johtuvan ehkä muovinpehmennysaineista. Mutta onko teoriasi, että se johtuu rooliodotusten muuttumisesta? On tietenkin täysin mahdotonta, että lisääntyvä sikiöaikainen kemikaalirasitus vaikuttaisi väestön seksuaalisiin taipumuksiin, sillä... (jatka virke loppuun.)
Ja minkä takia on mahdotonta että sikiöaikainen kemikaalirasitus vaikuttaisi seksuaaliseen suuntautumiseen?
Sanni tekee mitä vaan pysyäkseesä otsikoissa. Vähä ahneempi kuin Abreu.
Ihan ensin pitäisi saada jokin lähde sille, että homoseksuaalisuus on lisääntynyt. En pidätä hengitystä odotellessani.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensin pitäisi saada jokin lähde sille, että homoseksuaalisuus on lisääntynyt. En pidätä hengitystä odotellessani.
en menis sanomaan että homoseksuaalisuus olisi mitenkään lisääntynyt, lähinnä se vaan on nykyään näkyvämpää koska ihmiset uskaltaa tulla ulos kaapista kun nykymaailmassa ei enään ole sitä välitöntä pelkoa että jos tullaan kaapista ni siinä riskeerataan työpaikka, sukulaissuhteet ja pahimmassa tapauksessa koko oma elämä
Aika jännää sinänsä että täällä vaan spekuloimaan ihmisten seksuaalisia suuntautumista sen perusteella että ne "vaikuttaa selvästi homoilta / heteroilta / bi-seksuaaleilta tmv". Voisin nimittäin huomauttaa että ei sitä oikeesti osaa kertoa kenestäkään päällepäin, ja se, pussaileeko esimerkiksi Sanni miehiä musiikkivideoillaan ei tarkota yhtään mitään muuta kun että siihen musiikkivideolle nyt on haluttu sellanen kohtaus, missä Sanni suutelee jotain miestä. Mun mielestä tällänen spekulointi on ylipäätään aika typerää koska sen lisäksi että tuollaista asiaa ei voi mitenkään tietää, ellei kyseessä oleva henkilö sitten itse päätä selventää asiaa tai kertoa omaa seksuaalista suuntautumistaan (johon näin tapahtuessa muuten pitäisi suhtautua kunnioituksella eikä jäädä inttämään jotain "muttakun vaikutat kyllä ihan joltain muulta" tyylistä). Toiseksi, näiden ihmisten seksuaalinen suuntautuminen on heidän yksityisasiansa eikä varsinaisesti kuulu kenellekään muulle kuin näille henkilöille itselleen, elleivät he sitä halua jakaa julkisesti.
p.s. Se, että tätä näiden laulajien mahdollista bi-seksuaalisuutta yritetään sivuuttaa todeten se "vain muoti-ilmiöksi" on pohjimmiltaan loukkaavaa ja törkeää. Kellään ei ole minkääntasoista oikeuttaa yrittää invalidoida toisen ihmisen identiteettiä vain siksi, että muiden ihmisten oman seksuaalisuuden esilletuominen ärsyttää itseään. Mitä se teille kuuluu millaiseksi muut kokevat identiteettinsä ja miten he sitä ilmaisevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän tuttavapiireissä se on toisinpäin. Välillä tuntuu että olen ainoa hetero. Myös saman sukupuolen kanssa seksiä harrastaneet kutsuvat itseään heteroiksi. Mun mielestä ne on no-seksuaaleja kaikki. Mä olen ihka oikeasti harvinainen hetero ja toisinaan sen myös ilmoitan. Toisaalta katson fiksummaksi olla asiasta vain hiljaa. Ehkä jopa hyödyn siitä jos ihmiset kuvittelevat että olen bi. En usko että tämä on sattumaa. Luulempa että puolet suomalaisista on jossain määrin homoja.
Se ei mua haitta Sanni on hyvä laulaja vaikka serustelis naisen kans ei oo välii
vapaamuurarien "mystisyydellä" tarkoitus peitellä hyväveli-toimintaa, laittomuuksia, jne. Raha, raha, raha. Siinä kaikki.