Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä naisia, joihin äitiydellä on ollut HOIKENTAVA vaikutus?

Vierailija
09.02.2006 |

Hämmästelin, kun huomasin että pari tuttuani, jotka ovat koko ikänsä olleet pullukoita, ovat todella hoikkia naisia saatuaan lapsia.

Mistähän tämä johtuu? Ei aikaa syömiseen? Vai viekö imetys niin tehokkaasti kilot?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ole pullukka ollut ennenkään, mutta imetys on kyllä vienyt kilot vähän liiankin tehokkaasti. Olen ollut suorastaan ruman laiha imetysten loppuaikoina.

Vierailija
2/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kolmen vahtaamisen ohessa ei ennätä itse syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauksien jälkeen paino asettu 58 kg:n. Elämä on aktiivisempaa. Säännölliset ruoka-ajat lasten kanssa + ulkoilua.

Vierailija
4/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen painoni laski 55 kiloon ja on pysynyt siellä nämä seitsemän vuotta. Alussa ajattelin, että asia johtui imettämisestä (toisen lapsen myötä olin jo jälkitarkastuksessa lähtömitoissa, vaikka paino nousi 16kg raskauden aikana). Mutta eihän imetyksen teho kestä vuosia :). Ehkäpä elintapani ovat lasten jälkeen olleet aktiivisempia. Vauva-aikana nautin pitkistä vaunulenkeistä päivittäin. Pyrin syömään säännllisesti ja kohtuu terveellisesti imetyksen vuoksi.

Varmastikin minun kohdallani kyse on ollut huomaamattomasta elintapojen muutoksesta, joka on ' jäänyt' päälle. Minusta on tullut liikkuva, terveellisiä ruokailutottumuksia noudattava nainen, joka on onnellinen elämästään ja siihen kuuluvista asioistaan.

Vierailija
5/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että aineenvahduntani on jotenkin muuttunut tms. Ei kerta kaikkiaan tee mieli enää syödä enää niin paljon.

Vierailija
6/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituutta 175cm ja silloin painoin 52kg.

Mutta nyt neljännen jälkeen painoa onkin jo 64kg!!! Että eipä enää toimi tuo sääntö!!!!

Vierailija
7/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyksen loputtua paino vaan laski ja jämähti 50 kiloon.

Vierailija
8/8 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ennen raskautta olin vähän turhan pullea, vaikka liikun aika paljon ja söin... noh, melko terveellisesti (aina oli se viimeiset 5 kiloa, josta halusin eroon) Mutta imetyksen myötä paino tippunut IHANASTI! Nyt painoa 55 kg, ennen noin 60 kg.

Nyt sitten kyselisinkin, että kun imetys joskus loppuu, niin miten teillä käynyt, onko kilot tulleet nopeasti takaisin vai pysyneet poissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä