Voiko keski-ikäinen nainen käyttää mustia tiukkoja nahkahousuja?

Vierailija

Tai siis voinhan minä miltä se näyttää?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Sellaiset joiden täytyy tällaista muilta kysellä, luultavasti eivät voi. Ei kun rouvamallista mekkoa ja tätipaitaa päälle ;) 

Vierailija

Oikeasti, mulla on varmaan joku kriisi. Olen kohta 50v, kroppa ihan kohtuullinen, mua sanotaan usein nuoremman näköiseksi silti MÄ OLEN ALKANUT MIETTIÄ PUKEUDUNKO LIIAN "NUORESTI"

Ennen ole kintaalla viitannut sille mitä muuta ajattelee mun pukeutumisestani. 

Tämä johtuu varmaan vauvapalstasta, en ole aiemmin tajunnut kuinka paljon ihmiset jaksavat miettiä muiden ulkoista olemusta =)

ap

Vierailija

No ei kai nyt nahkahousut kenestäkään sitä seksikästä tee? Tai tee sua naurettavan näköiseksi? Se pelkohan sulla on? Nehän on ihan ok housut.

Vierailija

Totta kai voi, mutta aika usein lopputulos on surkuhupaisa "rokkityyli", joka näyttää nuorekkaalta lähinnä oman verrokkiporukan kesken. Joku Paula Koivuniemi näyttää oikeasti hyvältä, mutta tämä on aika harvinaista. Pitää siis olla todella hyvä silmä, jotta osaa yhdistää mustat nahkahousut muuhun asuun, meikkiin ja kampaukseen niin, että lopputulos olisi onnistunut. Toki voi myös pukeutua tasan niin kuin itse haluaa normeista välittämättä, mutta tämä taas edellyttää rautaista itsetuntoa.

Niin makaa kuin petaa

Keski-ikäisellä toivottavasti et tarkoita mitään 55-> vuotiasta kurpsahtanutta mummoa?

Teet itsestäsi naurettavan. Siihen vielä kananpersetukka ja mummosti narisevan vinkuva ääni, niin AWOT! :D

Toivottavasti et riipu yhtä paljon muiden mielipiteissä kuin lapsissasi.

Laita vaikka säkki päähän, jos tykkäät, mutta älä ihmettele, kun ihmiset häpeää sinun seuraasi.

Yleensä vaatteet kertovat kantajastaan.

Vierailija

Jälleen kerran; omalle sukupuolelleen on monesti sokea. Vertaa tuota siihen, että 50v miehellä olisi jonne-lippis ja megginsit. Ajattelisitko, että onpa siinä nuorekas ja itsenäinen keski-ikäinen mies vai pitäisitkö hiukan nolona?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran; omalle sukupuolelleen on monesti sokea. Vertaa tuota siihen, että 50v miehellä olisi jonne-lippis ja megginsit. Ajattelisitko, että onpa siinä nuorekas ja itsenäinen keski-ikäinen mies vai pitäisitkö hiukan nolona?

Mainio vertaus! Tottakai se mihin "voi" pukeutua riippuu aina siitä, millainen vaikutelman haluaa antaa. Jos ei välitä siitä että iso osa ihmisistä pitää hieman naurettavana, niin silloinhan "voi" pukeutua vaikka supersankariasuun. Mutta, jos ei halua "pukeutua liian nuorekkaasti" niinkuin ap mietti, niin silloin ei todellakaan kannata haalia päälleen riepuja joissa joku 19v misu menisi rokkibaariin. Tuolloin kun on todennäköistä, että useimpien mielestä on yhtä nuorekas kuin se meggins-asuinen ikämies ananastukalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainio vertaus! Tottakai se mihin "voi" pukeutua riippuu aina siitä, millainen vaikutelman haluaa antaa. Jos ei välitä siitä että iso osa ihmisistä pitää hieman naurettavana, niin silloinhan "voi" pukeutua vaikka supersankariasuun. Mutta, jos ei halua "pukeutua liian nuorekkaasti" niinkuin ap mietti, niin silloin ei todellakaan kannata haalia päälleen riepuja joissa joku 19v misu menisi rokkibaariin. Tuolloin kun on todennäköistä, että useimpien mielestä on yhtä nuorekas kuin se meggins-asuinen ikämies ananastukalla.

No jaa, on se nuorempikin mies järkyn näköinen meggins-asussa ja ananastukalla. Ja joskus kyllä näkee nuoria ylipainoisia naisia joiden olisi kyllä pitänyt katsoa peiliin kaksi kertaa ennenkuin menevät ulos.

Vierailija

Jos mahtuvat päälle, niin mikä ettei. Muiden mielipiteillä ei ketunkaan väliä. Etenkään kenenkään "tyylitietoisen" mielipiteillä ei ole väliä. Ne jotka arvostelevat eivät kuuluu ystäväpiiriin, jonka aivoituksia voi arvostaa. Joten päälle vaan!

Vierailija

Tottakai voi. Miksei voi jos kroppa kestää? Mulla (olen 40 v) on sellaiset tekonahkatyyppiset ja käytän niitä Esim. pitkien neuleiden/nilkkureiden kanssa. En ymmärrä miksi täällä suomessa ihmiset kyselee mitä voi käyttää ja minkä ikäisenä. Muualla naiset pukeutuu tosi rennosti jä iättömästi (Esim. Pariisi). Ei keski-ikäinen ole mikään mummo vaan nainen parhaassa iässä. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisellä toivottavasti et tarkoita mitään 55-> vuotiasta kurpsahtanutta mummoa?

Teet itsestäsi naurettavan. Siihen vielä kananpersetukka ja mummosti narisevan vinkuva ääni, niin AWOT! :D

Toivottavasti et riipu yhtä paljon muiden mielipiteissä kuin lapsissasi.

Laita vaikka säkki päähän, jos tykkäät, mutta älä ihmettele, kun ihmiset häpeää sinun seuraasi.

Yleensä vaatteet kertovat kantajastaan.

Mistäköhän tämän kirjoittaja puhuu? Outo 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat