Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnyttäminen yksityissairaalassa - kokemuksia?

152
19.10.2015 |

Miten meni, palvelun laatu? Vai kannattaako suoraan käyttää julkisia palveluita.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki Suomessa asuvat ole oikeutettuja suomalaiseen sosiaaliturvaan, ei edes kaikki suomen kansalaisiksi syntyneet.

Kuka Suomessa asuva Suomen kansalainen voisi olla tilanteessa, ettei ole oikeutettu suomalaiseen sosiaaliturvaan?

ohis kaikki Suomessa asuvat eivät ole Suomen kansalaisia ja he eivät välttämättä kuulu suomalaisen sosiaaliturvan piiriin.

AAARRGH! Minä kysyin "Kuka Suomessa asuva Suomen kansalainen voisi olla tilanteessa, ettei ole oikeutettu suomalaiseen sosiaaliturvaan?"

Koska tuo jota lainasin sanoi Ei kaikki Suomessa asuvat ole oikeutettuja suomalaiseen sosiaaliturvaan, ei edes kaikki suomen kansalaisiksi syntyneet, niin älä nyt tule viisastelemaan ihan muuta asiaa. Etkö osaa lukea?? Kai minä nyt tuon sinun sanomasi asian ymmärrän.

Vierailija
22/22 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki Suomessa asuvat ole oikeutettuja suomalaiseen sosiaaliturvaan, ei edes kaikki suomen kansalaisiksi syntyneet.

Kuka Suomessa asuva Suomen kansalainen voisi olla tilanteessa, ettei ole oikeutettu suomalaiseen sosiaaliturvaan?

ohis kaikki Suomessa asuvat eivät ole Suomen kansalaisia ja he eivät välttämättä kuulu suomalaisen sosiaaliturvan piiriin.

AAARRGH! Minä kysyin "Kuka Suomessa asuva Suomen kansalainen voisi olla tilanteessa, ettei ole oikeutettu suomalaiseen sosiaaliturvaan?"

Koska tuo jota lainasin sanoi Ei kaikki Suomessa asuvat ole oikeutettuja suomalaiseen sosiaaliturvaan, ei edes kaikki suomen kansalaisiksi syntyneet, niin älä nyt tule viisastelemaan ihan muuta asiaa. Etkö osaa lukea?? Kai minä nyt tuon sinun sanomasi asian ymmärrän.

Sellainen kansalainen, joka muuttaa ulkomailta Suomeen työskennelläkseen lähetystössä. http://www.kela.fi/tyontekijana_suomeen-muuttavat-virkamiehet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla