Nainenko saa aina treffipalstoilla viestejä?
Minulla on ollut ilmoitus suomi24 treffit palstalla nyt 2 viikkoa ja olen saanut 2 vastausta ja nekin miehiltä jotka voisivat olla isiäni.
Tämä siis niille miehille kun luulevat että naisena on niin helppoa.
Kommentit (32)
Itse kun aikoinaan siellä pyörin niin kyllä niitä vastauksia tuli 50-100 päivässä. Mulla oli kyllä kuva sekä pitkä kirjoitus minkalainen olen ja mitä haen.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun aikoinaan siellä pyörin niin kyllä niitä vastauksia tuli 50-100 päivässä. Mulla oli kyllä kuva sekä pitkä kirjoitus minkalainen olen ja mitä haen.
Montako viestiä itse laitoit, eli mikä oli vastausten ns. palautusprosentti?
Kun on ylipainoinen niin ei niitä viestejä kyllä tule yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on nyt kyllä omituinen ristiriita viestinsä otsikossa ja sisällössä, kun kerran on saanut viestejä treffipalstalla. Mutta kai niitä pitäisi tulla sata ja tuhat, jotta keskiverto itsensä yliarvioiva nainen olisi tyytyväinen.
Ihmettelin vain kun miehet tuntuu luulevan että naisille on niin paljon helpompaa se puolison etsiminen.
Olisitko sinä onnellinen jos kaksi noin 30v sinua vanhempaa naista olisi ainoat jotka kiinnostuu?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin vain kun miehet tuntuu luulevan että naisille on niin paljon helpompaa se puolison etsiminen.
Olisitko sinä onnellinen jos kaksi noin 30v sinua vanhempaa naista olisi ainoat jotka kiinnostuu?
Miehenä ihan normimeininkiä, joskus maaliskuussa sain yhden viestin avausviestin naiselta. Tosin ei ollut 30v vanhempi. Sen jälkeen on sitten kirjoitellut naisille pidempiä ja lyhyempiä viestejä, ja joskus tosi satunnaisesti saattaa sitten saada parin sanan vastauksenkin.
Miksi ihmeessä miehet laittavat viestiä niin paljon itseään nuoremmille naisille?
Latasin kerran jonkun treffiappin puhelimeen enkä jaksanut edes selata niitä miesten profiileja kun yhteydenottoja tuli melkein joka päivä. Saattaa johtua siitä, että olen nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kun on ylipainoinen niin ei niitä viestejä kyllä tule yhtään.
Oma valinta, laihduta hyvä ihminen.
En oikein ymmärrä aloittajan ongelmaa. Ei itse tee aloitetta. Vain kaksi miestä on ottanut yhteyttä. Itse miehenä lähestyin noin 20 naista. Yksikään ei tehnyt itse aloitetta.
Eikö naisen 2 ole enemmän kuin miehen 0?
Ps. Jos 32-vuotias etsimässä 20-vuotiasta teiniä antaa tarkoitusperistäsi hyvin pinnallisen vaikutelman.
Luultavasti naiset saavat paljon enemmän myös epäasiallisia viestejä, näin oli ainakin omalla kohdallani vuosia sitten. Haluttiin ostaa pikkuhousuja, ehdoteltiin seksiä ja kolmen kimppaa yms.
Sitten oli näitä ihme takertujia ja jankkaajia. Jos erehtyi kerran pari tällaisille miehille kirjoittelemaan ja tuli tunne, että ei nyt oikein natsaa niin alkoi tivaaminen miksi, mikä hänessä on sitten vialla, mitä oikein kuvittelen itsestäni jne. Asiallisesti aina kuitenkin ilmoitin, että ei taideta olla "match" ja hyvää jatkoa.
Eli naisilla voi olla pieni kynnys vastata viesteihin, koska edm. miesten pettymys purkautuu juuri tuolla tavoin.
Kyllä ainakin tuolla Tinderissä ainoastaan joka viides viiva kymmenes nainen vastaa viestiin. Ja ihan asiallisen viestin olen lähettänyt joka kerta. Miksi painaa sitä mätsiä, jos ei edes vaivaudu vastaamaan?
Aloittajahan kysyi, miten paljon naiset yleensä viestejä saavat, kun täällä palstalla aina sanotaan, että naisilla deittailu on hirveän helppoa, kun viestejä pukkaa jatkuvasti ja saa vain valita parhaat päältä.