Mikä avuksi, kun otsa kiiltää ja on täynnä pieniä näppyjä.

Vierailija

Hittolainen sentään...

Kommentit (6)

Vierailija

Aiemmin iho on ollut todella hyvä ja finneiltäkin säästytty... Vasta nyt liki kolmekymppisenä otsa alkanut rasvoittua ja iho muutenkin mennyt huonompaan jamaan. - Ap

Vierailija

Omalla kohdalla olen huomannut, että ruokavaliolla on ihan oikeasti se suurin merkitys ihon kuntoon. Tarpeeksi hyviä rasvoja (öljyt, pähkinät jne) ja reilusti vettä.

Vierailija

Juu, tulin luettelemaan nuo mainitut. Ole myös pikkutarkka puhdistuksen ja kosteuttamisen kanssa, älä lintsaa vaikka kuinka väsyttäisi tai laiskottaisi. Ulkoile, jotta elimistösi saa happea. 

Vierailija

Minulla oli joskus myös samanlainen ongelma. Laitoin sitten mattavoidetta. En muista sen nimeä, mutta se auttoi. Ilmeisesti se oli jotakin rasvaiselle iholle tarkoitettua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaalea leipä, pasta, pullat, karkit, limut pois. Sinkkiä lisäravinteena. Kasviksia lisää. Juo vettä. 

Nuo kaikki on jo kunnossa. Vehnä- ja sokerijutut ei kuulu päivittäiseen ruokavalioon lainkaan.
Muuten ihon hoidossa olisi kyllä parantamisen varaa... Aiemmin olen ollut vähän hälläväliä-fiiliksellä kun iho on tosiaan ollut paremmassa kunnossa.
Olisiko teillä suositella jotain hyviä ihorasvoja, ihotyypilleni sopivaa meikkivoidetta tms?
Viime aikoina olen käyttänyt marketin perus BB- tai CC-voiteita. Tuntuu että nekin vain lisäävät tätä naaman kiiltoa entisestään. Joku mattamaisempi voisi olla enemmän ok?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat