Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion huomenna kertoa miehelle, että haluan eron

Vierailija

Hän on aiemmin n. Kolme kertaa ehdottanut eroa, mutta olen sanonut jyrkästi ei. Nyt en jaksa enää - ei meillä ole läheisyttä, emme jaa yhteistä arkea jne..
Nyt minun pitäisi pelätä pahinta ja toivoa parasta. Miten saan tsempattua itseni tähän elämäni suurimpaan päätökseen?

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mikä se pahin on, mitä pelkäät?

Että se ayyttää mua elämänsä pilaamisesta..että 20v on mennyt hukkaan. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten sanot sille, että onkin sitten korkea aika erota, etten pilaa enää seuraavaakin 20 vuotta. Ei siinä mitään kannata alkaa suuremmin analysoida, jos ei halua olla yhdessä niin ei halua. Mitä sitä jankuttamaan. Ja kysy mieheltäsi että haluaisiko hän sinut siihen vierelle, vaikka tietää ettet oikeasti halua siinä olla.

Vierailija

Jos se on kolme kertaa jo sanonut haluavansa erota, niin eiköhän ole vain riemuissaan ja helpottunut, kun tilanne laukeaa. Ei muutakuin lusikat jakoon ja kannat vastakkain.

Kuka saa marsut, akvaarion ja koiran?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten sanot sille, että onkin sitten korkea aika erota, etten pilaa enää seuraavaakin 20 vuotta. Ei siinä mitään kannata alkaa suuremmin analysoida, jos ei halua olla yhdessä niin ei halua. Mitä sitä jankuttamaan. Ja kysy mieheltäsi että haluaisiko hän sinut siihen vierelle, vaikka tietää ettet oikeasti halua siinä olla.

Totta:) mun tunteet on kuollu jo vuosia sitten...oikeesti haluan kokea vielä onnen ja rakkauden..mutta sitä ennen haluan olla vapaa!! Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos se on kolme kertaa jo sanonut haluavansa erota, niin eiköhän ole vain riemuissaan ja helpottunut, kun tilanne laukeaa. Ei muutakuin lusikat jakoon ja kannat vastakkain.

Mä luulen kans että jotenkin odottaa ettå mä sanon että haluam hänen lähtevän. Kuukausi sitten se pakkas jo kamat..mutta tulikin takaisin...ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jep, todennäköisesti mies kiljuu riemusta, kun vihdoinkin pääsee takiaisestaan eroon. Muita naisia sillä on tainnut ollakin jo tähänkin asti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, todennäköisesti mies kiljuu riemusta, kun vihdoinkin pääsee takiaisestaan eroon. Muita naisia sillä on tainnut ollakin jo tähänkin asti.

Näin mä luulen. Jos mun kanssa seksi ei oo viiteen vuoteen kiinnostanut..niin kai se sen jostain hakee? Ap

Vierailija

Minkä ihmeen takia olet kieltäytynyt erosta jo kolme kertaa, jos et ole välittänyt koko ukosta enää vuosiin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia olet kieltäytynyt erosta jo kolme kertaa, jos et ole välittänyt koko ukosta enää vuosiin?

Helvetin hyvä kysymys. Luulen että mulla on ollut pelko..pelko yksinjäämisestä. Tai siis onhan mulla lapset. Mä en tiedä mitä on normaali parisuhde..mutta ei se tätä ainakaan ole...ap

Vierailija

Parisuhteessa teitä on ollut tasan kaksi. Älä sitä ukkoasi syytä kaiken pilaamisesta. Itse olet tehnyt 50%. tai jättänyt tekemättä.

Niin että ei muuta kuin nauttimaan siitä vapaudesta sitten heti aamusta alkaen. Tänään on liitonne viimeinen ilta, katseli ympärillesi siinä mielessä hyvästellen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa teitä on ollut tasan kaksi. Älä sitä ukkoasi syytä kaiken pilaamisesta. Itse olet tehnyt 50%. tai jättänyt tekemättä.

Niin että ei muuta kuin nauttimaan siitä vapaudesta sitten heti aamusta alkaen. Tänään on liitonne viimeinen ilta, katseli ympärillesi siinä mielessä hyvästellen.

Tässä ei voi puhua parisuhteesta :/..mutta nyt tää saa päättyä...ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat