Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisten huippuartistien Facebook-tykkäykset, kuvaako suosiota vai mitä? Ihme lukuja voin sanoa...

Vierailija

Suomalaisten artistien Face-tykkäysten määrä ei varmaan voi kuvat heidän faniensa määrää, sen verran kummallisia lukuja siellä on:

1. Cheek 227 867 (tämä varmasti pitää paikkansa, ylivoimainen ykkönen!)

2. Jenni Vartiainen 145 587 (ei voi pitää paikkaansa koska kaikki mammat vihaa häntä)

3. Elastinen 137 114 (voi pitää paikkansa)

4. Robin 129 710 (ei voi olla noin vähän?)

5. Chisu 124 535 (voi pitää paikkansa)

6. Haloo Helsinki 104 704 (aika vähän, luulisi että enemmän?)

7. Anna Abreu 98 011 (pitänee paikkansa)

8. Kaija Koo 82 983 (syynä vähäisyyteen ettei Kaijan fanit ymmärrä somea ikänsä takia?)

9. Anna Puu 28 454 (luulisi että enemmän?)

10. Janna 19 912 (ihan liikaa...)

Mitä kusetusta tässä on takana, tietääkö kukaan? Ostaako artistit tykkäyksiä levy-yhtiöltä?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Ei noissa mitään kummallista ole. Robinin faneista suurin osa ei edes ole facebookissa. Mun 11v sanoo, että fb on ihan tyhmä paikka, ei siellä ketään ole. Instaa ja snapchattia nuoriso käyttää.
Katsoitko noilta insta seuraajat?

Vierailija

Huvittavaa että jopa erittäin undergroundia edustavalla suomiblack metal-yhtye Satanic Warmasterilla on enemmän facebook-tykkäyksiä kuin Cheekillä :D

Meizzi
Seuraa 
Liittynyt19.9.2015

Vierailija kirjoitti:

Ei noissa mitään kummallista ole. Robinin faneista suurin osa ei edes ole facebookissa. Mun 11v sanoo, että fb on ihan tyhmä paikka, ei siellä ketään ole. Instaa ja snapchattia nuoriso käyttää.
Katsoitko noilta insta seuraajat?

MÄ en usko että näistä muilla kuin abreööllä ja robinilla on alle 15v faneja. Muitten kuuntelijat pyörii facessa.

Vierailija

Facebook-tykkäykset ei kerro mitään, kuten ei myöskään nettikommentit, nettigallupit yms. koska ne ei maksa mitään ja ne on helposti manipuloitavissa. Levynmyynti kertoo, samoin keikkamyynti ja katsojaluvut, koska niissä ihmiset äänestää lompakolla tai vähintäänkin investoi aikaansa ohjelmien katsomiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että jopa erittäin undergroundia edustavalla suomiblack metal-yhtye Satanic Warmasterilla on enemmän facebook-tykkäyksiä kuin Cheekillä :D

Älä petä itseäsi. Satanic Warmaster on listamusiikkia.

Vierailija

Instagramissa

Robin 284k
Cheek 210k
Elastinen 186k
Jenni 60k
Chisu 6807
Haloo Helsinki 35.6 k
Anna Abreu 96.5k
Anna Puu 6189
Kaija Koo 13.3k
Janna 16.9k (jos on Hurmerinta)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Facebook-tykkäykset ei kerro mitään, kuten ei myöskään nettikommentit, nettigallupit yms. koska ne ei maksa mitään ja ne on helposti manipuloitavissa. Levynmyynti kertoo, samoin keikkamyynti ja katsojaluvut, koska niissä ihmiset äänestää lompakolla tai vähintäänkin investoi aikaansa ohjelmien katsomiseen.

Aikalailla menee levymyynti ja artistin OMIEN keikkojen (klubit, konserttisalit ym) myynti yksiin tuon Face-tykkäysten kanssa. En laske tähän Stadion- Hartwall -areenakeikkoja koska kaikki ei niitä tee. Samon tuo edellä ollut Insta-seuraajien määrä: Robin toki ykkönen ja Abreulla enemmän kuin Facessa, muuten ei mene pahasti pieleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla menee levymyynti ja artistin OMIEN keikkojen (klubit, konserttisalit ym) myynti yksiin tuon Face-tykkäysten kanssa. En laske tähän Stadion- Hartwall -areenakeikkoja koska kaikki ei niitä tee. Samon tuo edellä ollut Insta-seuraajien määrä: Robin toki ykkönen ja Abreulla enemmän kuin Facessa, muuten ei mene pahasti pieleen.

Osalla näistä luetelluista artisteista yleisö ei koostu lapsista kuten Robinilla ja Abreulla, joten Insta-seuraajien määrä ei kerro mitään. Myydyt keikat ja levyt kertovat eniten kuten joku sanoikin.

Vierailija

Kyllä tuosta ap:n luettelemasta listasta Janna ja molemmat Annat painii ihan eri sarjassa suosion suhteen kuin nuo muut. Kaikilla mittareilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuosta ap:n luettelemasta listasta Janna ja molemmat Annat painii ihan eri sarjassa suosion suhteen kuin nuo muut. Kaikilla mittareilla.

Ja haluisin vielä mainita (no 10) että turha teidän on tosiasioita kiistää vaikka teidän fanitukset meneekin eri tavalla kuin normaalilla Suomen kansalla, josta ette todellakaan ole mitenkään erityisen edustava otos...

Vierailija

Olen yrittänyt useita kertoja valaista teille miten törkeää Warnerin levy-yhtiön kusetus on Jenni Vartiaisen suhteen. Jennin Terra ei ole oikeasti myynyt kuin about 100 levyä, triplaplatina on suuri vale jolla Warner ja Asko Kallonen on huijannut ihmisiä. Samoin Warner on palkannut Jennin keikoille ja konserttisalikiertueelle feikki-yleisöä jotta ne saadaan näyttämään loppuun myydyiltä. Ja joku aiemmin sanoikin että Jennin Facebook-tykkäykset ja Instagram-seuraajat on helposti manipuloitu by Warner.  

Eli suuri huijaus koko akka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt useita kertoja valaista teille miten törkeää Warnerin levy-yhtiön kusetus on Jenni Vartiaisen suhteen. Jennin Terra ei ole oikeasti myynyt kuin about 100 levyä, triplaplatina on suuri vale jolla Warner ja Asko Kallonen on huijannut ihmisiä. Samoin Warner on palkannut Jennin keikoille ja konserttisalikiertueelle feikki-yleisöä jotta ne saadaan näyttämään loppuun myydyiltä. Ja joku aiemmin sanoikin että Jennin Facebook-tykkäykset ja Instagram-seuraajat on helposti manipuloitu by Warner.  

Tällaista minäkin olen kuullut luotettavista lähteistä. Syynä tähän levy-yhtiön huijaukseen on Warnerin pomo Asko Kallonen, jolle Jenni on jakanut pimppiä.

Asko Kallonen sainasi 2002 Lordin BMGlle joten on se ukko jotain hyvääkin aikaan saanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaista minäkin olen kuullut luotettavista lähteistä. Syynä tähän levy-yhtiön huijaukseen on Warnerin pomo Asko Kallonen, jolle Jenni on jakanut pimppiä.

Ei kai ny sentäs jenni ole askolle antanu? joku raja....

Meizzi
Seuraa 
Liittynyt19.9.2015

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ny sentäs jenni ole askolle antanu? joku raja....

En mä usko. Asko on naimisissaoleva mies. Ja pystyisi salaamaan jos nussii jenniä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat