Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä määrä seksiä on sinulle normaali ja hyvä määrä?

Vierailija

Meillä seksiä on noin 3 krt/vk. Lähinnä siis perjantaisin ja viikonloppuisin. Lomilla useammin. Tiedän, että mieheni haluaisi seksiä myös arkena ja häntä harmittaa, kun olen iltaisin niin väsynyt. Syy tähän on, että työni on sosiaalisesti sen verran kuluttavaa, etten kertakaikkisesti pysty olemaan enää kotona niin intensiivisesti toiselle ihmiselle läsnä kuin mitä seksi vaatii (ja miten seksin aikana haluankin olla). Työhöni ei siis liity juuri mitään fyysistä koskettamista mistään seksuaalisesta puhumattakaan, mutta jotenkin vain se  jatkuva ihmisten henkisiin tarpeisiinkin vastaaminen työpäivän aikana kuluttaa minulta sosiaalista resurssia. Miestäni kyllä haluan ja pidän hätä seksikkäänä. Siitä ei ole kyse.

Mies ei minua tässä asiassa ole oikeastaan painostanut ja ymmärtää kyllä, kun olen hänelle syyni selittänyt. Siitä huolimatta minua harmittaa hirveästi, kun kuitenkin huomaan, että miehellä haluja olisi. Tunnen itseni jotenkin epäkelvoksi puolisoksi. Ja olisihan se itsellenikin mukavaa, jos energiaa riittäisi arkena paremmin ja arki-iltoihinkin saisi joskus vähän jännitettä. En vain jaksa. Olen poikki. Viikonloppu ja perjantaina tieto siitä, että viikonloppu on edessä, piristää ja silloin seksi maistuu ja olen aloitteellinen. Jos olisi koko ajan lomaa vain, haluaisin varmaankin harrastaa seksiä vähintään neljä tai viisi kertaa viikossa.

Mites muilla? Tämä on ikuisuusaihe, mutta montako kertaa viikossa tai kuukaudessa teillä harrastetaan seksiä ja oletko itse tyytyväinen tilanteeseen?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Arjen keskellä kerta viikossa on passeli. Joskus tulee touhuttua harvemmin, lomien aikaan ja vauvaa yrittäessä useammin. Meillä on miehen kanssa aika samantasoiset halut, tämä sopii meille. 

Vierailija

Lähinnä viikonloppuisin, joskus vähemmän jos ei päästä samalle paikkakunnalle joka viikonloppu. Mies siis töissä toisella paikkakunnalla. Kyllähän se pistää molempia ketuttamaan, kun niin harvoin saa seksiä. n. 5 kertaa viikossa olisi ihanne.

Vierailija

Itse olisin valmis joka päivä, mutta valitettavasti en ole vakituisessa parisuhteessa, eikä ole edes vakkaria panokaveria, joten en saa niin usein kuin haluan :D 

t.nainen 

Vierailija

Viimeksi seksiä 2011, seuraavaa kertaa en ole suunnitellut. Tahti on oikein hyvä, en kaipaa tämän enempää.

Vierailija

Tunnen seksuaalista halua erittäin harvoin, ehkä muutaman kerran vuodessa, ja silloinkin se menee yleensä ohi nopeasti. Olen parisuhteessa, ja mies on erittäin innokas, joten seksistä on tullut hirveä rasite ja jatkuva riidan aihe. Olen ehdotellut eroa tai että hän hankkisi toisen naisen, jotta pääsisin rauhaan. Mies on niin idiootti, että luulee minun haikailevan jonkun muun miehen mukaan. Ei, jos tästä joskus irti pääsen, niin i-k-i-n-ä en enää huoli ketään miestä vaivoikseni. Olen viisikymppinen ja mielestäni minulla olisi jo oikeus olla rauhassa.

Vierailija

0 kertaa 22 vuodessa on aika vakio ollut, eikä ole tarvinnut edes yrittää selvittää tilannetta puhumalla. Eiköhän toinen mokoma 22 vuotta mene aika helposti ilman, ainakin niin kauan kuin kädet heiluu.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Huh..jopas oli melkoisia määriä..elämme nyt kaukosuhteessa ja näemme 2-4 vuorokauden pätkissä ja silloin on kyllä seksiä 1-3 kertaa vuorokaudessa riippuen ollaanko kahdestaan, vai lasten kera..niin ja ollaan melkein viisikymppisiä kumpikin..ihanan kiihkeää..

Vierailija

Kun olen rakastunut ja tosi kiinnostunut jostain miehestä, haluan seksiä ihan jatkuvasti. Olen taannoin eronnut nainen ja meidän liittomme oli kaikin tavoin kurja, huono ja onneton. Seksiä ei luonnollisestikaan ollut kun kaikki muukin oli ihan tuskaa....

Tulen toimeen ihan näin, välillä kaipaan kamalasti hellyyttä ja miestä päälleni rakastelemaan minua. Mutta sellaista kun ei ole, ei ole.

Ei minusta ole tuonne baareihin notkumaan ja tuo nettideittailukin on tosi väsynyttä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat