hermo loppu, kiintiö täynnä avokkia.

miäs

Jotenkin on alkanut tulemaan kiintiö täyteen avokkia, kaikki on vain kun hän ei halua tai haluaa, asuu meillä ihan kuin koko kämpässä ei muita olisikaan.
Seksiä ei ole kuin säälistä kun tarpeeksi pitkään kinuaa, koska hän ei halua ja joku aika sitten 10v suhteen jälkeen ilmoitti ettei meidän seksi ole ikinä tuntunut miltään, tisseihin tai pilluun ei saa koskea koska hän ei tykkää, ei tykkää yhtään mistään muustakaan, jos kysyy mielipidettä johonkin, häntä ei kiinnosta, tee mitä haluat.

Kotona lähinnä tuijottaa televisiota ja lapsella on tabletti.
Minut on blokattu täysin elämän ulkopuolelle, ruokaa jos on tehnyt ei mulle laita koska voin tehdä itse.
Akalla ei ikinä ole rahaa vaikka käy töissä, itse maksan meidän kaikki asumis ja autojen kulut tankkaankin ne, ym.ym.
Nyt jotenkin tuli viimeinen niitti kun vuokrasin mökin viikonlopuksi ja ajattelin ja sanoinkin avokille että mennään jo perjantaina sinne , sekstaillaan, saunotaan ollaan paljussa ym. Ja joitain kavereita voidaan pyytää la paikalle, no muija pyysi sukulaisiaan ja kavereita tulemaan tietenkin perjantaina ja alkoi kiukuta kun mun pari kaveria olisi la tullut käymään, voitte arvata sainko seksiä tai muutakaan, akka kavereineen joi vaan kaikki juomat.
Millä helvetillä tuosta akasta pääsee eroon?
Lopullisesti niin että itse saisin pitää lapset, akka pakkaisi kassinsa nousisi autoon ja häviäisi.
Vituttaa niin etten oikein osaa pistää ajatuksia paperille.

Kommentit (8)

ap

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat pitää lapset?

Miksi en haluaisi pitää omia lapsia ja mun mielestä muijasta ei ole huolehtimaan ja hoitamaan niitä riittävän hyvin, tulee taas yh-äidin kasvattamattomia löysähousuräkänokka pentuja mitkä maleksii päivät ostarilla eivätkä tee muuta kuin syljeksii ja aukoo päätään kaikille.

Vierailija

Kuulostaa kyllä kauhealta puolisolta! En tiedä, paljonko olette keskustelleet asiasta, mutta sinuna antaisin hänelle "varoituksen" ja mahdollisuuden parantaa tapojaan ennen kuin lähdet. Sano hänelle, että et ole tyytyväinen suhteeseenne ja että jos muutosta ei tapahdu, et näe muuta vaihtoehtoa kuin erota. Kysy, mitä hän ajattelee suhteestanne ja minkä pitäisi olla toisin, jotta hän olisi onnellinen, kun hän ei selvästikään sitä nykyisellään ole. Tämä kysymys ja sinun vastaan tulemisesi voivat hämmentää naista, jolloin hän oikeasti miettii asiaa rähjäämisen sijaan. Mikäli sinulla on pelko, että puoliso kostoksi erosta vie lapset, voit kertoa pelostasi etukäteen paikkakuntasi lastenvalvojalle. Tällöin jos puoliso tosiaan heittäytyy hankalaksi, on oikeus puolellasi.

Semoost

Ensinnäkin miksi lapsella on Tabletti?

Etkö voi ottaa sitä pois ja leikkiä lapsen kanssa? Tai tehdä jotain muuta?

Ennakko tapauksia on missä miehelle on annettu lapsen huoltajuus, en tosin tiedä mitä on tarvittu vaateiksi että näin käy.

SITTEN TEILLE IDIOOTEILLE!

Miks ihmeessä kukaan ei haluasi omia lapsia pitää itsellään.

Itse olen sanonut jo vaimolle kerran että jos ero joskus tulee niin saa pitää kaiken omaisuuden sen mitä minä olen kerännyt ja sen mitä itse on kerännyt, mutta lapset tulee minun mukaan.

Mä en oikeasti pysty ajatteleen että olisin erossa lapsista hetkeäkään enempää kuin mitä on pakko olla.

Ja vaimosta pääsee helpoiten eroon tiemmä kun tiputtaa eropaperit naaman eteen allekirjoitettavaksi...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat