Millainen on krapulapäiväsi? :)

Vierailija

Minä nukun pitkään, jonka jälkeen syön hitaan aamiaisen (yleensä kahvia, leipää, jugurttia ja hedelmä), jonka jälkeen lähden uimahalliin. Siellä uin, kylven ja saunon niin maan perkeleesti :) Sen jälkeen teen jotain hyvää ruokaa, jonka syön katsellen jotain elokuvaa. Sen jälkeen lenkki ja palstailua kunnes on maatapanoaika.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Nukun koko päivän. Joskus alkuillasta nousen syömään mitä kaapista löytyy, palaan makuuasentoon katsomaan telkkaria ja yöunille kasin ysin aikoihin. Tulee nykyään harvoin missään käytyä ja jos kotiinpaluu jää yöbussiin ja pääsen nukkumaan viiden paikkeilla, olen ihan kuollut väsymyksen takia seuraavan päivän. Oleellisempaa on, miten pitkään valvoo, ei niinkään juomisen määrä.

Vierailija

No mä en ikinä pystyisi krapulassa tuohon. Yleensä vaan nukun, syön ja oksennan. Ei tuo AP:n krapulapäivä ole krapulaa nähnytkään! Joku pikku päänsärky on niin mitätöntä, että voiko sitä krapulaksi kutsuakaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mä en ikinä pystyisi krapulassa tuohon. Yleensä vaan nukun, syön ja oksennan. Ei tuo AP:n krapulapäivä ole krapulaa nähnytkään! Joku pikku päänsärky on niin mitätöntä, että voiko sitä krapulaksi kutsuakaan...

Kuinka paljon yleensä sitten juot? Itselleni esim. 1 viinipullo + 5 tuoppia + muutama shotti on aika perus. -AP

Vierailija

nukun niin pitkään kuin pystyn, kåyn hakemassa mäkkäristä ruokaa ja syön sängyssä jotain sarjaa katsellen, juon paaljon maitoa (oma himoni krapulassa) ja nukun päiväunia :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon yleensä sitten juot? Itselleni esim. 1 viinipullo + 5 tuoppia + muutama shotti on aika perus. -AP

No huh! Juon sen 5 siideriä ja kärsin helvetin tuskista koko seuraavan päivän. Tuolla sun määrällä oikeasti varmaan kuolisin alkoholimyrkytykseen. O_O Ei sulla AP ole mitään käsitystä oikeasta krapulasta. Juotko niin usein, että sulle ei siksi tule krapulaa? Se nimittäin vaikuttaa. Myös toki ihmisen koko, sukupuoli ja ikäkin...

Vierailija

Riippuu ihan siitä miten kova ja minkälainen krapula on. Ihan muutaman kerran elämässä on ollut niin kamala krapula ettei meinaa sängystä ylös päästä, yleensä vaan hiki, kamala jano, väsymys ja vähän ällö olo.

Yleensä juon paljon vettä, makoilen sohvalla vaikka elokuvia katsellen ja jos oikein villiksi alan niin haen pitsan. Joskus krapulapäivä on ihan normaali päivä siinä missä muutkin ja joskus vaan nukun.

Vierailija

Tänään on ollut sellainen. heräsin 10:ltä (nukkumaan menin puol 4). Aamupala ja telkkarin töllötystä ja koneella. 14 päiväsauna ja seksiä ja pizzaa. Sen jälkeen lasi viiniä ja kaikki roskasarjat Elisalta katsottu. Nyt odotan, että pääsen nukkumaan. Koko päivän ollut ihan kykenemätön tekemään mitään.

Vierailija

Herättyäni keittelen kaurapuuron ja syön sitä suoraan kattilasta voinokareen kera ja sitten kun taas jaksan nousta ylös niin toivon että on omenoita tai jotakin sitrushedelmiä. Buranaa jos kamala päänsärky. maidon ja veden juonti ryyppäämisen jälkeen ennen nukkumista auttaa aina ehkäisemään pahimman olon mulla:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vaan nukun, syön ja oksennan.

kuulostaa minun krapulalta :D nukun, syön, nukun, oksentaen, nukun, saatan syödä ja oksentaa vähän lisää, ja sitten taas nukkua. Eikä tuohon tarvitse paljoakaan juoda. Niin ja päänsärky on kans jäätävä, oli niitä juotuja juomia sitten 2 tai 5, aivan sama. 

Vierailija

Eilen tuli juotua 5 lonkeroa kotona ja 5 lonkeroa baarissa, ja siitä määrästä ei minulla ainakaan tule mitään krapulaa. Ja en juo usein, eli mistään elimistön tottumisesta alkoholiin ei ole kysymys, ikä 32v.

Vierailija

nukun niin pitkään kun nukuttaa, jos on paha krapula niin jään vielä muutamaksi tunniksi sängynpohjalle katselemaan telkkaria, aamulla aina juon lasillisen porevitamiinijuomaa ja lasillisen maitoa, niillä olotila jo vähän paranee :D sitten iltapäivällä syön joko jotain mitä kaapista löytyy, tai jos on paha krapula (ja rahaa) niin tilaan pizzaa, jos taas lievä krapula niin saatan käydä lähikaupasta hakemassa sipsiä tai muuta hyvää :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No huh! Juon sen 5 siideriä ja kärsin helvetin tuskista koko seuraavan päivän. Tuolla sun määrällä oikeasti varmaan kuolisin alkoholimyrkytykseen. O_O Ei sulla AP ole mitään käsitystä oikeasta krapulasta. Juotko niin usein, että sulle ei siksi tule krapulaa? Se nimittäin vaikuttaa. Myös toki ihmisen koko, sukupuoli ja ikäkin...

Nuorempana oli kovempia krapuloita, mutta niiden syy oli lähes poikkeuksetta se, ettei ollut syönyt hyvin ennen ryyppäämistä, ei syönyt mitään pientä ryyppäämisen aikana eikä juonut vettä alkoholin ohella.

Voidaan toki vertailla kokojamme, sukupuoltamme ja ikääkin? :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana oli kovempia krapuloita, mutta niiden syy oli lähes poikkeuksetta se, ettei ollut syönyt hyvin ennen ryyppäämistä, ei syönyt mitään pientä ryyppäämisen aikana eikä juonut vettä alkoholin ohella.

Voidaan toki vertailla kokojamme, sukupuoltamme ja ikääkin? :)

Yritän kyllä aina syödä hyvin ennen juomista ja vettä juon aina paljon illan aikana ja myös ennen nukkumaan menoa. Se ei mulla oikeastaan auta pahemmin. Nainen, ikää on 34 ja painoa 52kg. Entäs sinä? :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat