Kuinka vanhalla asumisoikeusasunto-numerolla asunto PK-seudulta?

Vierailija

Kokemuksia? Kuinka vanhalla numerolla olet viime aikoina saanut asunnon Helsingistä/Vantaalta/Espoosta? Kerro myös asunnon koko ja alue, suunnilleen.

Minulla on hieman yi vuoden vanha numero ja haluaisimme kolmion Helsingistä tai Vantaalta (jälkimmäisestä mieluiten rivari). Kuinka vanhalla numerolla toivoa saada? 

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meillä 5 vuotta ollut numba, eikä vieläkään saatu edes tarjouksia.

Tämä ei kerro vielä mitään. Jotkuthan ovat saaneet aivan uusilla numeroillakin. Se riippuu alueesta ja asunnon koosta. Kerro siis tarkemmat tiedot, niin siitä on apua. ap

Vierailija

Uutuuskohteesta voi saada ihan uudella numerollakin. Varsinkin isompia on vapaana. Kantakaupungin pienet asunnot saa sitten yleensä vasta 10-15 vuotta vanhoilla numeroilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaveri just muutti 15 vuotta vanhalla.

Edelleenkään, ei kerro mitään. Joihinkin kantakaupungin yksiöihin jonotetaan 20 vuotta ja esim. neliöihin Espoossa päästään kuukauden vanhalla numerolla. Joten, kerro mistä haki ja minkä kokoista, saiko vai ei, niin asiasta on iloa. ap

Vierailija

Hitsi onkohan mulla vielä numero.. Säilyykö se jossain?

Omistusasunto on (velkainen) mutta eron tullessa ei olisi varaa tässä asua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei se numero mihinkään häviä. Se minun 20vuotiaalla numerolla juuri asunnon saanut työkaverikin asui välissä omistusasunnossa, mutta nyt pienemmän tarpeessa myi asuntonsa pois, sijoitti rahat ja hankki tuon ason jossa vuokra siis tosi matala.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sen kerran hakenut etkä mihinkään käyttänyt, niin säilössähän se on. Sillä tavallahan esim. kantakaupungin parhaat asunnot menee, että joku kaivaa naftaliinista 90-luvulla otetun numeron. Nykyään vielä on sekin sääntö, että yli 55-vuotiailla ei ole varallisuusrajaa, joten omaisuutta keränneetkin saattavat päätyä viettämään eläkepäiviä kaupungin parhaille paikoille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat