Miten 40.v voisi näyttää vielä nuorelta?

Vierailija

Kerro ihmeessä?

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Ruokavaliolla - kevyt, kasvispainoinen, hyviä rasvoja, paljon vettä, kalaa, munia, pähkinöitä, yrttejä, marjoja.

Ei viinaa, ei tupakkaa.

Tarpeeksi unta, säännöllisesti.

Liikuntaa vähintään 1 tunti päivässä.

Joka päivä ulkona.

Jotain henkisesti ilahduttavaa tyyliin sosiaalisuus, seurustelu, harrastus.

Vierailija

Olen 45 ja näytän nuorelta. En voi sille mitään :) Toki jos vertaan itseäni siihen, mitä olin parikymppisenä, niin voi voi... Mut kai ne on geenit; vanhempanikin näyttävät n. 20 vuotta nuoremmila mitä ovat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen 45 ja näytän nuorelta. En voi sille mitään :) Toki jos vertaan itseäni siihen, mitä olin parikymppisenä, niin voi voi... Mut kai ne on geenit; vanhempanikin näyttävät n. 20 vuotta nuoremmila mitä ovat.

Niin sanot sä, muut voi olla toista mieltä. Yli 40  vuotiaat ei varmaan kukaan, oikeasti, näytä nuorelta. Kärvistele tämän totuuden kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sanot sä, muut voi olla toista mieltä. Yli 40  vuotiaat ei varmaan kukaan, oikeasti, näytä nuorelta. Kärvistele tämän totuuden kanssa.

Tämä on nimenomaan toisten mielipide. Omaan silmään näytän vanhalta, kun tiedän itse miltä näytin (oikeeasti) nuorena. Turha provosoida, en kommentoi enää tähän ketjuun.

Vierailija

ks jennifer lopez.  sillä varmasti hyvät geenit ja tarpeeksi rahaa, jotta näyttää nin hyvältä. paremmalta kuin suurin osa parikymppisistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nimenomaan toisten mielipide. Omaan silmään näytän vanhalta, kun tiedän itse miltä näytin (oikeeasti) nuorena. Turha provosoida, en kommentoi enää tähän ketjuun.

Laitas kuva niin saadaan arvioida. Mee nukkuu mummo ja laita villasukat jalkaas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen 45v. ja näytän nuoremmalta. Viime keväänä kysyttiin papereita.

Viikonloppuna yks tyyppi ei meinannut uskoa mun ikää. Ei ole ensimmäinen kerta.

2

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat