Älkää syöttäkö perhettänne läskiksi.

Vierailija

Katsokaa hiukan ympärillenne ennen kuin rahtaatte sitä ruokaa kaupasta kotiin kassikaupalla.

Yrittäkää olla asiallisia ja kunnioittaa perheenjäsentenne toiveita. Jos mies ei halua syödä valmispizzoja, lihapiirakoita, perunalastuja limsaa, jäätelöä jne. 

Niin mikä pakko on niitä tyrkyttää hänelle. Ärsyttää suunnattomasti miehenä että koko ajan pitää kantaa kassikaupalla ruokaa kaupasta  ....kele.

Juuri tämmöisiä on hyysärit  ....tana !!!!!!!

Kommentit (11)

Vierailija

on se kamalaa elää perheessä jossa äiti ruokkii perheen nenäletkulla vaikka perheenjäsenet kiljuvat ettei halua enempää sipsejä tai jäätelöä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

on se kamalaa elää perheessä jossa äiti ruokkii perheen nenäletkulla vaikka perheenjäsenet kiljuvat ettei halua enempää sipsejä tai jäätelöä. 

Et näe asian psykologista puolta. Esim. sitä että moni haluaisi syödä taloudellisesti ja samalla myös ekologisesti. Tämmöinen ihminen helposti syö enemmän kuin haluaisikaan koska ei haluaisi laittaa ruokaa roskiin.

Lisäksi ihmisen tahdonvoimalla on joku rajansa. Moni myös kenties myöntää omat heikkoutensa ja suorastaan pyytää  tai  vahvasti antaa ymmärtää että ei haluaisi syödä  jo mainittuja tuotteita.

Kun kerran perheenäiti on se joka siellä kaupassa useimmiten käy niin hänellä on suuri vastuu siitä että mitä perhe syö. Pakkoko sitä on rahdata kaupasta napostelutuotteita sun muuta roskaruokaa.

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

EIkö mies osaa itse käydä kaupassa ja tehdä fiksumpaa ruokaa kuin valmispitsan lykkäämistä uuniin?

No siinähän se juuri onkin että kun osaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ap.

Vierailija

Onko ap ja muut perheenjäsenet kertoneet oikeasti, etteivät halua, että äiti ostaaa sipsejä yms? Voisitteko tehdä jtoain toisin? Ala sinä käymään siellä kaupassa? Voisin uskoa, että vaimosi olisi tästä mielissään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIkö mies osaa itse käydä kaupassa ja tehdä fiksumpaa ruokaa kuin valmispitsan lykkäämistä uuniin?

No siinähän se juuri onkin että kun osaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ap.

...mutta kun tämmöiselle ei ole eikä anneta tilaa ,vaan rahdataan koko ajan kaupasta lisää ja lisää ruokaa ja kun minä olen minimalisti joka haluaisi syödä yksinkertaisesti ja ei olisi väliä jos ruoka joskus loppuisi kotoa :(

ap.

Vierailija

Kyllä täällä päässä tilanne on se, että meillä vedettäis vaan pakastepitsoja ja sipsejä jos mies sais päättää, minä taas jarruttelen ja ostan tavallista ruokaa. :D Vihaan einesruokia yli kaiken!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat