Ylen aamuolutuutisoinnista pahoinvoivaksi - muita?

Kommentit (7)

Vierailija

miksi? itse olen töissä rauhallisessa baarissa, jolla on vankka kanta-asiakaskunta joka viettää siellä aikaa tunteja ja liki päivittäin. lähes kaikki ennen iltaa saapuvat kuitenkin juovat vain yhden tuopin tai kahvia. saattavat käydä porukalla jossain syömässä välillä ja tulevat sitten taas istuskelemaan.

sosialisointi ja ihmisten näkeminen noin on helpompaa ja näkee useampia kavereita ja tuttuja kuin että jokainen pitäisi erikseen pyytää käymään kotonaan.

Vierailija

En näe tuossa mitään ihmeellistä tai paheksuttavaa. Voisihan sitä itsekin joskus kokeilunvuoksi käydä aamuoluella jossakin.

Vierailija

Mulla tuli ulkomailla asuessani tavaksi löytää yks vakikapakka jossa kävi sitten istumassa kun aika oli. Aina oli juttuseuraa ja kivahan siellä on istuskella, on jotenkin toimelias olo vaikkei mitään tekiskään. Juominenkin oli hillittyä, en mä niissä yleensä pämpännyt. Suomessa tuo on vähän jäänyt kun seura on vähän jäätävää, noissa pikkubaareissa tuntuu olevan lähinnä vanhoja alkkiksia. :(

Vierailija

Tälla tavalla saa uutiselle klikkauksia. Toimittajatyttö on palstamamma.

Mutta joo, en tule pahoinvoivaksi. Siihen tarvitaan aika tavalla kamalampia uutisaiheita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat