Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eevastiinan, Vilhelmin ja Elmerin siskolle nimiehdotuksia?

Vierailija

Meille syntyy parin viikon sisällä neljäs (ja myös viimeinen) lapsi. Ultran mukaan vauvan pitäisi olla tyttö.

Vanhemmat lapset ovat Eevastiina, Vilhelmi ja Elmeri. Heidän nimensä oli suht helppo päättää, mutta nyt tuntuu, ettei päästä yhteisymmärrykseen nimen suhteen. Mä tykkäisin mm. Emmiina ja Aleksandra nimistä, myös melko erikoisesta nimestä joka on Mianna. Mies taas tykkäisi mm. Irmeli, Anna, Maria.

Nimen ei tarvitse sopia sisarusten nimiin eikä se myöskään saisi olla liian samanlainen sisarusten nimien kanssa. Mä tykkään pidemmistä nimistä ja sellaisista, jotka ei olisi ihan niitä suosituimpia. Myös jotkin hyvinkin erikoiset nimet ovat minun makuuni, mutta mies tuskin tulee hyväksymään erikoisempaa nimeä etunimeksi, luultavasti vaan toiseksi tai kolmanneksi nimeksi.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Matilda, Mimosa, Vernariika, Sinituuli, Olivia, Hannareeta

Tässä tuntemiani/tietämiäni pitkiä tytön nimiä, jotka mielestäni hienoja. Yhdysnimet on kivempia ilman väliviivaa, aivan kuten teillä Eevastiina.

Vierailija

Tulleista ehdotuksista pääsee harkintaan Matilda ja Hennareet(t)a. Tuo Hennareeta olisi luultavasti Hennareetta, jos siihen päädytään. Annamaria on sekin kiva, mutta sitä on jo lähipiirissä. Viktoria nimestä pidän minä, mutta mies ei. Eveliina on liian lähellä Eevastiina nimeä

ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat