Nuorten miesten huomio hivelee mieltä

Vanha nainen jo

Kaipaisin apua, että miten pääsisin tästä kriiseilystä eroon.. Elämässäni on kaikki oikein mukavasti, mutta ilmeisesti mulla on nyt joku hirvee ikäkriisi käynnissä. Täytin just 35-vuotta ja kokoajan mietin, et millon tulee se päivä jollon rupsahdan.. Väistämättä se on edessä pian. Olin eilen todella pitkästä aikaa baarissa ja siellä minua tuli jatkuvasti iskemään itteäni 8-5 vuotta nuoremmat, tosi komeat miehet. Ja sekös tuntui kivalta. Mihinkään se ei tietty johtanut, koska olen naimisissa. Mutta nyt kaipaan sitä kivaa tunnetta lisää ja mun tekis mieli lähteä yöelämään pian uudestaan.. Lisäksi leikittelen ajatuksella, että mitäköhän siitä olisi seurannut, jos olisinki lähtenyt sen yhden komean miehen matkaan.. En tietenkään koskaan vois tehdä niin.. Ehkä sit kaipaan jotain piristystä arkeen tms.. Eix täällä oo ketään samankaltaisia taikka olisko teillä vinkkejä miten pääsisin tästä ikäkriiseilystä eroon..

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Huomioiko puolisosi sinua? Ehkä voisit kertoa, että juuri nyt kaipaisit vähän ekstrahellyyttä. Voitte myös yhdessä syödä terveellisesti, liikkua ja tehdä muuta, mistä tuntuu että teillä on yhteistä nuoruutta -no lähes nuoruutta- jäljellä. nuorista miehistä : jututa joskus (EI ollut eufemismi) yhtä vähän pidempään. Huomaat, että aika vähän on yhteistä, ehkä se into siitä alkaa sammua. Kaljaa kavereita ja naisia, ömm no thanks.

Vierailija

Kiitos kommenteista.. ja joo, juttelinkin eilen yhden kanssa vähän pidempään ja olin yllättynyt hänen ammatistaan yms.. Meillä ei todellakaan voisi olla yhtään mitään yhteistä.. Siksi just ihmettelen että mitä ihmettä pääni sisällä just tapahtuu.

Vierailija

Eihän toi 5-8 vuotta edes ole suuri ikäero - luulin, et puhut +10 vuotta nuoremmista. Vaikka ymmärtäähän sen kontrastin siinä tapauksessa, jos oma miehesi on taas sinua vanhempi. Joka tapauksessa, eiköhän tässä ole oma itsetunnon puute ja "ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen"-ilmiö kyseessä. Vieras ja yllätyksellinen houkuttaa ja siinä samassa oma ego saa pönkitystä.

Muista kuitenkin, ettei baaripokailu ole mikään ulkonäkömittari, kyse on usein vain tarpeiden kohtaamisesta. Jos sulla on hyvä ja onnellinen suhde kotona, niin nyt on aika kiinnittää huomio siihen ja jäädyttää baarikäynnit toistaiseksi. Keskustelu myös paikallaan ja itsetutkiskelu siinä, mitä oikeasti haluaa.

Vierailija

Nelonen jatkaa: tuttu tunne tuo, että nyt ois tavallaan viimeiset ajat saada vielä nuorta ;). Mut jos sen erehtyisit oikeesti tekemään, et siitä kuitenkaan nuorru, voit vaan saada yhdellä kriisillä avioliiton mäsäks ja pahimmillaan vittumaisen vanhuuden, lets face it, sehän se on joka tapauksessa tulossa. Joten käänny takaisin puolisoon ja tehkää vaikka jotain jännää uutta yhdessä, reissua tms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nelonen jatkaa: tuttu tunne tuo, että nyt ois tavallaan viimeiset ajat saada vielä nuorta ;). Mut jos sen erehtyisit oikeesti tekemään, et siitä kuitenkaan nuorru, voit vaan saada yhdellä kriisillä avioliiton mäsäks ja pahimmillaan vittumaisen vanhuuden, lets face it, sehän se on joka tapauksessa tulossa. Joten käänny takaisin puolisoon ja tehkää vaikka jotain jännää uutta yhdessä, reissua tms.

Jep, just noinhan se menee.. Ei olis mitään järkeä pilata tätä elämää jonku typerän seikkailun vuoksi.. Silti mietin jatkuvasti kuinka jännää olis joskus vaihtaa numeroa jonkun kanssa ja odotella yhteydenottoa yms. Olen siksikin niin ihmeissäni käytöksestäni, että oon yleensä tykänny muutaman vuoden vanhemmista miehistä. Ja toi nuorempien miesten huomio ihmetyttää busseissakin yms.. Alux luulin et kyse on nimenomaan jostain puumavillityksestä, mutta ilmeisesti miehet luulee mua nuoremmaksi (ainakin eilen mua veikattiin 28-vuotiaaksi), mikä tietty tuntuu tässä iässä erityisen hyvältä.

Olis kiva tietää, et onko joku ikäkriiseilyissään mennyt säätämään jotain ja mitä siitä on sitten seurannu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, just noinhan se menee.. Ei olis mitään järkeä pilata tätä elämää jonku typerän seikkailun vuoksi.. Silti mietin jatkuvasti kuinka jännää olis joskus vaihtaa numeroa jonkun kanssa ja odotella yhteydenottoa yms. Olen siksikin niin ihmeissäni käytöksestäni, että oon yleensä tykänny muutaman vuoden vanhemmista miehistä. Ja toi nuorempien miesten huomio ihmetyttää busseissakin yms.. Alux luulin et kyse on nimenomaan jostain puumavillityksestä, mutta ilmeisesti miehet luulee mua nuoremmaksi (ainakin eilen mua veikattiin 28-vuotiaaksi), mikä tietty tuntuu tässä iässä erityisen hyvältä.

Olis kiva tietää, et onko joku ikäkriiseilyissään mennyt säätämään jotain ja mitä siitä on sitten seurannu?

Tiedän yhden joka vajaa nelikymppisenä veti nuoremman miehen kanssa kielareita ja antoi hyväillä. Ei sillä kertaa pannut mutta sen verran uskaliasta oli ja tottuneesti teki kaiken että aivan hyvin on voinut mennä loppuun asti joskus jonkun toisen kanssa. Ei siitä mitään kai seurannut. Perhe oli kotona ja nainen vieraassa paikassa kuhertelemassa satunnaisen baaritutun kanssa. Hyvin hauskaa vaikutti molemmilla olevan. Tästä on jo niin kauan, ettei ollut somea eikä kameroita, eli kiinnijääminen olikin täysin mahdotonta.

Vierailija

Ainakaan minua ei kiinnosta ollenkaan 35-vuotiaat naiset, kuten ei 30-vuotiaatkaan. Täysiä tätejä jo. Kuten valitettavasti on lähes kaikki jo ikäiseni 25-vuotiaat naisetkin. Jostain syystä naisten tätiytyminen alkaa nykyään kiihtyvällä vauhdilla heti kun 20 vuotta on mittarissa. Haluan nuorekkaan nuoren naisen, en mitään tätimäistä nuorta naista. T: 25-vuotias mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Muista kuitenkin, ettei baaripokailu ole mikään ulkonäkömittari, kyse on usein vain tarpeiden kohtaamisesta.

Onhan se. Minä olen ap:ta 10 vuotta nuorempi, eikä mulle todellakaan KOSKAAN tule useampi komeampi mies pokailemaan illan aikana :( Vaikka olen vielä sinkkukin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista kuitenkin, ettei baaripokailu ole mikään ulkonäkömittari, kyse on usein vain tarpeiden kohtaamisesta.

Onhan se. Minä olen ap:ta 10 vuotta nuorempi, eikä mulle todellakaan KOSKAAN tule useampi komeampi mies pokailemaan illan aikana :( Vaikka olen vielä sinkkukin.

Yritä vaikuttaa helpommalta. Se voi auttaa. ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä vaikuttaa helpommalta. Se voi auttaa. ;)

En tiedä mikä on helpomman oloinen nainen kuin suht hyvä humala + paljastava pukeutuminen... Ei ole toiminut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

nuorista miehistä : jututa joskus (EI ollut eufemismi) yhtä vähän pidempään. Huomaat, että aika vähän on yhteistä, ehkä se into siitä alkaa sammua. Kaljaa kavereita ja naisia, ömm no thanks.

Metsään meni yleistys. Nimenomaan olisi 25-vuotiaana miehenä kiinnostanut 10-15 vuotta vanhemmissa naisissa viisaus. Itsevarman naisen mielenkiintoisia ajatuksia olisi jaksanut kuunnella vaikka läpi yön.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat