Kiukutteleva mies

Vierailija

Mä haluan nyt avautua. Ärsyttää toi mies joka käyttäytyy kuin pahainen kakara. Jollei meillä olisi lapsia, näyttäisin jo ovea. Etenkin tämä koko viikko on ollut raskas, meillä on ollut kotona pieniä projekteja jotka on pitänyt hoitaa, siis oikeesti tosi helppoja juttuja kunhan vaan aloittaa, ja miehelle ne taitavat olla liikaa. On lykännyt monia juttuja tähän päivään ja nyt mä sitten saan kuulla olevani aivan perseestä kun ne asiat pitäisi tehdä. Mä en enää jaksa sen saamattomuutta! Kaikki vapaa-aika pitäisi vaan maata sohvalla ja sitten valitetaan mulle, jos mä siivoan koska hän ei jaksa kun kotonakin on niin hektistä! Meillä on kolme lasta, on se nyt helvetti jos mäkin vaan makaisin sohvalla niin me ihan kohta hukuttaisiin paskaan. Mä olen niin kypsä etten tiedä mitä tekisin. Jos saisin elää lasten kanssa keskenään monikin asia helpottuisi, mutta oikeesti en tämän asian takia lähde perhettäni rikkomaan. Mä olen vaan tottunut siihen että asiat tehdään heti, ja toi miehen saamattomuus saa mut raivon partaalle.

Kommentit (1)

Vierailija

Sama täällä samoilla taustoilla. Minun pitäisi töistä tullessa alkaa heti puuhastelemaan ja järjestelemään kotia, ainahan omakotitalossa töitä riittää. Tällä hetkellä miestä kyrsii kodinhoitohuoneen järjestys vaikka hän ei siellä koskaan edes käy. Lapset huolehtivat omista huoneistaan, minä kaikesta muusta niin sisällä kuin ulkonakin ja mies huolehtii autostaan ja hieman autotallista. Mutta räkyttäköön mies ja uhkailkoon kotoa pois muuttamisella jos haluaa, häntä itseään vastaan se vaan kääntyy. Parempaa vaimoa tuskin löytää kun minulle riittää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat