Miksi naisilta saa aina niin paljon kehuja kun lyhentää hiukset?

Vierailija

Miksi naiset kehuvat aina lyhyempää leikkausta?

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

koska hiukset ei enää hapsota rumasti mihin sattuu vaan niissä on oikea malli?

Itse oon kyllä haukkunut pitkät hiukset lyhyiksi leikanneet mieskaverit, koska tykkään pitkästä tukasta.

Vierailija

Koska sitten on taas yksi kilpailija vähemmän. Miehet kun eivät pidä lyhyistä hiuksista. Naiset haluavat uskotella toisilleen että lyhyt malli olisi muka hieno niin näyttävät itse paremmilta siinä rinnalla. (Tai jos ovat erehtyneet ottamaan itse lyhyen kampauksen niin samalla viivalla)

Vierailija

Koska naiset kehuvat kaikkia tuttuja naisia, oli siihen syytä tai ei. Katsele ympärillesi vaikka Facebookissa, niin ei jää epäilyksen sijaa.

Vierailija

Kun nainen vanhenee niin lyhyemmät hiukset kohottavat kasvoja ja antavat pirteämmän ilmeen. Siksi kehutaan. Mutta monelle nuoremmallekin sopisi lyhyempi hiusmalli paremmin.

Vierailija

Siksi että lyhyet hiukset lähettävät viestin että et ole miehelle mieliksi. Miehet kun tunnetusti eivät pidä siitä että naisilla on lyhyet hiukset.

Vierailija

Kun hiuksiin on leikattu tietty malli, se näyttää parhaimmalta juuri leikkuun jälkeen (tai jos on poikkeuksellisen taitava parturi, viikon-kahden kuluttua). Ylitsekasvaneena sama leikkaus näyttää vain epäsiistiltä.

Vierailija

Olen ex-polkkatukkainen, otin 50-senttisen hiustenpidennyksen ja sain siitä kehuja naisilta. Uutta kampausta kehutaan aina, mutta luonnollisestikin kampaus yleensä ainakin vähän lyhenee, ei pitene. :)

Vierailija

Hiukset kasvavat sen verran hitaasti että muutosta ei huomaa. Olisi outoa alkaa kehua että onpa sinulla kiva pitkä tukka, kun se on aivan samanlainen kuin eilen ja viikko sitten. Reilusti lyhennetyn tukan huomaa helposti ja totta kai kuuluu asiaan kehua sitä.

Vierailija

Mun mies tykkää minusta enemmän luhythiuksisena. Toisaalta tykkää myös säärikarvoista ja täysin luomutuherosta. 

Mutta mä luulen, että kehuja tulee siksi, että ei kaikki pitkät hiukset pue oikeasti naista. Jos jollain on oikeasti nätit ja ihanat KAUNIIT ja kauniisti laskeutuvat, paksut pitkät hiukset, niin en voisi kuvitellakaan ihastelevani, jos hän leikkauttaa lyhyeksi. Mutta jos joku, jonka siimaletti nyt ei ollut oikein mistään kotoisin leikkauttaa lyhyeksi ja se pukee häntä paremmin, esim. kasvojen kauneus tulee paremmin esille, niin totta kai kehun. 

Tai jos jollain on paksut, pitkät ja raskaat hiukset, jotka eivät vain pue häntä vaikka ovatkin pitkät, niin se lyhyt kampaus keventää ja voi olla ihan oikeasti vain paremman näköinen. 

Itselläni on juuri tuo viimeksimainittu tilanne; hiuksia riittää, ne ovat paksut ja runsaat, mutta eivät yhtään hyvännnäköiset pitkinä, vaikka ne oli mulla pitkät vuosikausia, ja kun leikkautin lyhyiksi niin sain vain kehuja. Pakkohan se oli itsekin myöntää, että ne pitkät hiukset olivat vain raskaat ja tylsän näköiset. Ikävä myöntää, olisi ihana ajatella, että niistä on aina iloa ja ne ovat plussaa ulkonäölle, mutta se, joka niin uskoo valehtelee itselleen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen vanhenee niin lyhyemmät hiukset kohottavat kasvoja ja antavat pirteämmän ilmeen. Siksi kehutaan. Mutta monelle nuoremmallekin sopisi lyhyempi hiusmalli paremmin.

Tämä väite se jaksaa naurattaa.Mikään tyyli hiuksissa ei vedä naamaa ylöspäin!

Vierailija

Itse en rehellisesti sanottuna pidä lyhyistä hiuksista, suurin osa lyhythiuksisista näyttää pitkällä (ohuellakin) tukalla paremmalle.. Mutta en kyllä kehukkaan, en osaa valehdella. Kysyn ehkä, milläs kampaajalla kävit tms. Sitten tottakai kehun, jos näyttää aidosti hyvälle.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat