Miten kotiopetusta seksistä miehelle?

say yes to sex

Mun avomies ei osaa vietellä minua, ei saa tuntemaan itseäni seksikkääksi, halutuksi ja naiselliseksi vaan päinvastoin, kaikki eritteet (sylki, liukasteet) tuntuvat tuntuvan hänestä vastenmieliseltä. Koskaan hän ei tee aloitetta, mutta luojan kiitos antaa pyydettäessä.

Olen aina ollut se seksuaalisempi, mutta näihin 7 vuoteen on mahtunut paljon kriisejä, jollakin lailla seksuaalisesti laimea ja kiinnostumaton mies (joka valitti seksikertojen määrästä tuoreena parina ollessamme -niitä oli kuulemma liikaa) ja nyt huomaan hukanneeni itseni. Poissa on se liikaitsetuntoinen viettelynhalu, koko seksuaalinen itsetunto ja arvostus. Mä en saa mun mieheltä minkäänlaista mielenkarkkia mitä seksiin tulee. Aina siihen kun tutustuin häneen, olin innostunut kokeilemaan kaikenlaista -ainakin haaveilin pilke silmäkulmassa, mutta nyt on jäljellä enää arkuus lähestyä ja tunne että olen vastenmielinen kun jopa kielisuudelmat ovat 80% ällöttäviä. Yhteen köysittelyyn sain hänet houkuteltua alkuaikoina, mutta siihen se sitten jäi. Alisteisuus seksissä kiihottaa minua, hän 5aas ei omien sanojensa mukaan halua missään nimessä olla alisteinen. Eli meidän pitäisi olla kaiken järjen mukaisesti perfect match, mutta eipä olla.

Luultavasti en olisi niin työlääntynyt mikäli tämä aiheuttaisi sen, että mielenkiintoni ja fantasiani kääntyisivät toisiin miehiin. Muistan miten kivaa on pelkästään fantasioidakin. Mutta nyt on käynyt niin, että tilanne tappaa koko seksuaalisuuteni. Ja tähän on saatava muutos.

Koska vielä ainakaan en ole valmis aloittamaan villiä salattua sankarittaren elämään hotellihuoneissa seksitreffien merkeissä, jää jäljelle eroottinen kirjallisuus (linkatkaa pliis eroottisia ihania kirjoja jotka saa pikkarit pyörimään jaloissa) ja miehen ohjaaminen kotiopetuksenpiiriin, mutta miten ohjata miestä sensuaalisuuteen, seksikkyyteen ja itsevarmaan naisen ottamiseen kun mies ei ikinä-koskaan ole ollut kiinnostunut-kysynyt sitä kuinka seksualisuuteni toimii. Mikä mua kiihottaa tai mistä nautin. Ihan kuin nuo asiat ei edes olisi tarpeeksi kiinnostavia aiheita.

Meidän seksielämä on niin solmussa -tai ainakin omani on- koska vastuu seksihetkestä ja sen onnistumisesta on pelkästään mun vastuulla. Miestä pitää lähestyä hienotunteisesti ja vietellä se ja samalla yrittää saada käynnistettyä itsensäkin. Ihan kamalan vaikeaa!!! Varsinkin kun se mitä haluaisin edes kerran on se, että se tulee mun luo, ottaa tiukasti kiinni ja vie kerrankin mennessään kyselemättä, pitäen kuitenkin kunnia-asiana että olen kiihottunut. Miten saada tämä kaikki eroottisuus ja seksikkyys mielikuvineen siirrettyä miehen mieleen? Miten saada ihminen yli eriteinhojen tajuamaan että seksissä on just ihanaa ne kosteat lipasut, suudelmat ja imut. Kun musta tuntuu ettei sillä ole edes mielikuvitusta ymmärtää sensuaalista seksikkyyttä tai tarvetta siihen.

Kommentit (9)

say yes to sex

No vieraisiinko vaii huoriinko se pitäs päästää? Kaverilla on ollut yli 10v sinkkuutensa aikoina ihan riittävä panolista eikä silti ole tuntunut oppivan ymmärtämään naisen halujen anatomiaa.

M

Minä voisin alkaa sun seksiorjaksi, voisin ottaa sut myös rajusti ja joka reikään.
Meillä muija on samanlainen kuin miehesi, pilluakaan en ole nähnyt moneen vuoteen, tissitkin näkee vaan saunassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No vieraisiinko vaii huoriinko se pitäs päästää? Kaverilla on ollut yli 10v sinkkuutensa aikoina ihan riittävä panolista eikä silti ole tuntunut oppivan ymmärtämään naisen halujen anatomiaa.

Ei se ole kotiopetukselle ainut vaihtoehto.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelit olevasi parempi opettaja kuin kaikki edelliset?

Vierailija

Kuulostaa siltä, ettei miestäsi voi opettaa - taidoista kun tuskin on kyse, vaan hän ei vain ole niin seksuaalinen ihminen kuin sinä.

Vierailija

Kysyit lukusuosituksia. Oletko lukenut O:n tarinan? Kirjoittaja on nainen, kirjan kannessa on nimi Pauline Réage. Se on SM-klassikko.

Toinen, tuoreempi on Melissa P:n Sata harjanvetoa ennen nukkumaanmenoa. Se on paljon kesympi, mutta saattaisi toimia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat