Riittääkö ylimääräseen?

Seuraa 
Liittynyt18.10.2015

Okei, eli jos mun kuukausi palkka on 2250e, niin jääkö mulla ylimäärästä paljon, jos elän yksin!? Tietysti se riippuu miten syön yms, mutta jos kuvitellaan, että syön niinku terveellisesti ja normaalia ruokaa.

Kommentit (10)

Vierailija

Jos niinku asut kämpässä mikä maksaa kuussa kolme tonnii, ni ei se varmaan riitä jos et niinku myy perset tai hommaa niinku vaik miästä makselee sun menoi et voi lähtee niinku juhlii! Bileeeeeeet!

Vierailija

Tosi kivoja vastauksia! Uskoisin ap että elät oikein mukavasti tuolla palkalla. Riippuen tietysti asumiskustannuksista. Mutta jos asut muualla kuin pääkaupunkiseudulla niin ylimääräistä jää kyllä. Oletan että olet vielä aika nuori ja kokemusta talousasioista ei juuri ole. Ja tietty ettei sinulla vielä ole velkoja.

Vierailija

Tiedät tulojen riittävyyden näin kun teet laskelman pitkältä ajalta, ainakin vuosi.  Kerää kaikki kuitit ja vuoden lopussa katsot mikä oli tarpeellista mikä ei.

Vierailija

Tuosta jää käteen kai jotain 1700, riippuu vähän että missä kunnassa asuaa ja kuuluuko kirkkoon jne.

Siitä sitten vuokra pois, esim. 700€, ruokaan menee esim. 500€/kk, niin 500€ jää muuhun.

Aika moni joutuu elelemään pienemmilläkin tuloilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä jää paljon mitään. Mulla 1720 netto ja tilillä muutama tonni 20 vuoden rypistyksen jälkeen.

Niinku näin. Mun piti hommata kakkosen ohjeen mukaan juurikin miäs, joka maksaa kaiken. Nyt riittää hyvin kun tää pikku netto jää kokonaan ilman kuluja omaan käyttöön.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat