Oletteko minkä verran tekemisissä entisten kumppaneittenne kanssa?

Vierailija

Ja minkälaiset välit teillä on? Miten nykyiset kumppanit suhtautuvat tähän?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

En yhtään. Onneksi ei ollut lapsia. Uusi elämä, uudet ihmiset. Minkä takia pitäisi jäädä kiinni ja roikkumaan vanhaan, joka vielä loukkasi törkeästi.

Vierailija

en ollenkaan. Moikkaan jos tulee vastaan mutta ei ole mitään tarvetta enempään. Ei riitoja tai mitään muttei myöskään mitään halua kaveerata tai kysellä kuulumisia entisiltä. Ja samaa oletan/toivon puolisoltani.

yks exä väitti olevansa vain kaverillisesti yhteydessä exäänsä, mutta sehän oli ihan sitä itteään..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lasten takia ollaan välttämättömät asiat tekemisissä. Muodolliset välit. Mulla ei uutta kumppania.

ei mun oo tarvinnut onneksi lastenkaan takia olla tekemisissä ex kanssa T 1

Vierailija

Ollaan tekemisissä useamman kerran viikossa, lasten asioissa. Ei mitään isompia ongelmia, oltiin 15 vuotta yhdessä, yhteiset lapset, aina tullaan olemaan osa toistemme elämää. Lohdullinen ajatus :)

Vierailija

Ihan hyvät välit. Olemme tavanneet kuluneiden 22 vuoden aikana 4 kertaa: lasten ylppäreissä, häissä ja lapsenlapsen ristiäisissä. Nuo ovat myös ainoat kerrat kun olemme puhuneet keskenämme eron jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yhden kanssa aika paljonkin, vaikka ei ole lapsia. Mukava ihminen kyseessä noin muuten, mutta parisuhde ei toiminut.

Ja nykyisiä ei haittaa. Ei tässä mitään tehdä kenenkään selän takana. Ihan hyvällä meiningillä vietetään aikaa neljästäänkin.

Homonaama
Seuraa 
Liittynyt18.10.2015

Yhden kanssa tulee silloin tällöin juteltua pitkät pätkät facebookissa. Muun muassa hänen ensimmäisen lapsen äidistä hän on avautunut mulle ja myös nykyisestä tyttöystävään on avautunut, kun epäilee tämän pettävän häntä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvät välit. Olemme tavanneet kuluneiden 22 vuoden aikana 4 kertaa: lasten ylppäreissä, häissä ja lapsenlapsen ristiäisissä. Nuo ovat myös ainoat kerrat kun olemme puhuneet keskenämme eron jälkeen.

ja nuo on hyvät välit? Ja ihmiset antaa peukkuja. Mikä teitä vaivaa, en ymmärrä. Miksi seurustelette ihmisen kanssa, teette jopa lpsia, jos ette pidä häntä myös ystävänä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tekemisissä useamman kerran viikossa, lasten asioissa. Ei mitään isompia ongelmia, oltiin 15 vuotta yhdessä, yhteiset lapset, aina tullaan olemaan osa toistemme elämää. Lohdullinen ajatus :)

Mitä alapeukutettavaa on hyvissä väleissä? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä alapeukutettavaa on hyvissä väleissä? 

Niin niitä ärsyttää, että jotkut meistä on löytäneet normaalit miehet ja hyvät isät lapsille mme, vaikkei parisuhde enää toiminutkaan. Itse Elrosin puoli vuotta sitten, muutkin alle puolen kilometrin päähän ja lapset hoidetaan yhdessä viikkoviikkosysteemillä niin, että nähdään useasti myös sillä toisen viikolla. Taa hän se eroissa lapsille paras tapa on, en ymmärrä miksi täällä alapeukutetaan jos jotkut saa sen toimimaan.

Vierailija

Hyvät on välit.

Kummallakaan ei ole nyxää eikä lapsia ole.

Ex käy välillä auttelemassa autoasioissa tai jonkun elektroniikkajutun takia ja itse saatan korjata hänelle jotain vaatetta yms.  Joskus vain kyläillään toistemme luona tai yhdessä käydään esim. kirppareilla.

Kyse ei ole suhteen lämmittelystä, ihan kaveripohjalla ollaan mutta saman katon alla emme voi asua, koska ex on tuurijuoppo ja saattaa olla kännissä kolmekin viikkoa yhteen putkeen.  Kaikki yhteydenpito tietenkin vain selvänä päivänä.  Tuo alkon käyttö oli syy myös eroon.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat