Nykytytöt pääsee helpolla hiusten laitossa vrt. oma teiniaikani (80-luvun loppu - 90-luvun alku)

Vierailija

Yläasteella piti olla niin permanenttua, tupeerattua ja lakattua että aamulla meni peilin edessä tovi jos toinenkin, 90-luvulle tultaessa piti olla taas se otsaheitto jonka asettelemisessa meni myös aikansa. Nykyisin on ihan ok, jos hiukset on päätä myöten keskijakauksella/sivujakauksella tai ponnarilla. Tuollainen ei tullut minun teiniaikani kuuloonkaan. Kade :)

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla vaan menny :D En oo koskaan halunnu esittää mitään.

No mutta etkö silloin juuri erottunut joukosta ;) Itse halusin sulautua, olla huomaamaton, siksi hiukset oli niin kuin muillakin.

ap

Vierailija

Taitaa olla nii että pojilla menee nykyisin enemmän aikaa peilin edessä. Yläkoululaisilla on ainakin suurimmalla osalla pojista tarkkaan laitetut hiukset, esim. ananastukka.

Vierailija

Mutta ne hiukset pitää olla kiiltävät, johon taas menee oma vaivansa (ja rahansa). Itse käytän viittä tuotetta päivittäin, suihkussa menee pelkästään hiusten kanssa noin tunti, ja tähän päälle muotoilutuotteet ja itse muotoiluun menevä aika + harvemmin käytettävät hoitotuotteet. :D

Vierailija

Hauska huomio, mutta totta :D
En kyllä ymmärrä miten olen jaksanut krepata hiuksiani, hioa täydellistä, hiuslakalla kovetettua otsaheittoa, pantakampausta tai sellaista hyppyriponnaria otsahiuksissa. Nykyisin on niin helppoa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla nii että pojilla menee nykyisin enemmän aikaa peilin edessä. Yläkoululaisilla on ainakin suurimmalla osalla pojista tarkkaan laitetut hiukset, esim. ananastukka.

Tarkkaan laitettu? Ananastukka on siihen muotoon ajettu. Sitten vaan geelillä/vahalla aamulla sutjasee sen töyhtön sivulle. Näin minun poika tekee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaan laitettu? Ananastukka on siihen muotoon ajettu. Sitten vaan geelillä/vahalla aamulla sutjasee sen töyhtön sivulle. Näin minun poika tekee.

No laittaa kuitenkin aineet jne ja kyllä mä olen nähnyt miten jotku pojat sutii niitä koulussakin aina jos kuva heijastuu jostain. Tytöillä riittää useimmiten pelkkä harjaus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta etkö silloin juuri erottunut joukosta ;) Itse halusin sulautua, olla huomaamaton, siksi hiukset oli niin kuin muillakin.

ap

eli jos halusin olla luonnollinen, esitin jotain?! Ok, jos se sitten oli niin ja on vieläkin lumen halua olla mikään massatuotanto, silikoonitisseillä ja botoksilla, enkä kulje muotivaatteissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mutta ne hiukset pitää olla kiiltävät, johon taas menee oma vaivansa (ja rahansa). Itse käytän viittä tuotetta päivittäin, suihkussa menee pelkästään hiusten kanssa noin tunti, ja tähän päälle muotoilutuotteet ja itse muotoiluun menevä aika + harvemmin käytettävät hoitotuotteet. :D

Ei täydy olla kiiltävät, myös mattainen/grungetyylinen sotkuinen tukka on ok.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

eli jos halusin olla luonnollinen, esitin jotain?! Ok, jos se sitten oli niin ja on vieläkin lumen halua olla mikään massatuotanto, silikoonitisseillä ja botoksilla, enkä kulje muotivaatteissa.

Jankuttaja, inhoan niitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ananastukkaan tekee ponnarin, niin sitä saa kyllä viritellä pidempään. Anakin oma poikani tekee sen moneen kertaan, että on täydellinen. Ei käytä geeliä, eikä vahaa edes tukka auki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jankuttaja, inhoan niitä.

Kyllä se sama vika näyttää olevan sinullakin.
Enkä ole kumpikaan teistä jankkaajista.

Mikä on hassua, mulla on ollut 80- ja 90-luvuilla permis, mutta ei tukkaa ole tarvinnut laittaa. Otsaheittoa en tunnista. Tänä päivänä tukan laittaminen on samanlaista, tosin permistä ei ole vaan nykyää luonnonkihara ja oma kiharapilvi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No kyllä osui arkaan paikkaan!
Hyvä huomio ap. Hiuslakkaa nykynuorilla ehkä kuluu vähemmän :D

Vierailija

Nykyajan keskijakaustytöt näyttävät ihan puliämmiltä. Hiukan voisi panostaa siihen hiustenlaittoon. Ponnaritytöt näyttävät urheilullisilta ja fresheiltä, eikä puliämmiltä joilla hiukset vaan roikkuu päästä kuin mielenterveysongelmaisilla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat