Kaverit, joilla ei ole älypuhelinta - oletko heihin vähemmän yhteydessä kuin muihin?

Vierailija

Älypuhelimella on tietty helppo lähettää viestejä ja seurata tekemisiä missä vain, mutta oletteko huomanneet olevanne vähemmän yhteydessä ehkä ihan hyviinkin ystäviinne, jos heillä ei ole esim. Whatsappia käytössä?

Kommentit (9)

Vierailija

Mulla ei ole sellaisia kavereita, mutta jos lähimmät ystäväni vaihtaisivat johonkin perunaan, niin pistäisin tekstareita samaan malliin kuin viestejä netin kautta. 

Vierailija

Valitettavasti joo. Samoin se yhden kaveripiirin ainoa fb-kielteinen tyyppi on vetänyt muutaman kerran herneet nenään, kun tapaamisten päivämääräsäätäminen on hoidettu fb:ssä. On vaan niin pirun paljon helpompaa kuin loputtomat meiliketjut tai tekstarit. Samoin ilmottautumiset on hoidettu sitä kautta monesti. 

Vierailija

Mulla ei ole älypuhelinta, eikä kukaan vanhempiani lukuunottamatta lähetä mulle tekstareita :( Viestit kavereilta tulee Facebookin kautta. Ei sen puoleen tosin kukaan ikinä oikein soittelekaan, mutta monilla älyluuri-ihmisillä tuntuu olevan negatiivinen asenne soittamista kohtaan ("se maksaa"), vaikka se olisi usein nopeampaa kuin monen whatsappiviestin lähettely.

Vierailija

:-DDD No en ole huomannut yhteyttä noilla asioilla. Otan yhteyttä eri ystäviini silloin kun siltä tuntuu sellaisella keinolla kuin mahdollista on, miettimättä että olikos tällä nyt älypuhelin vai ei... Voi näitä nykyajan ongelmia :-D

Vierailija

Joo o... Meillä on viiden hengen kaveriporukka, joista neljän kanssa on whatsapp ryhmä. Monesti käy niin, että whatsappissa suunnitellaan, ja tämä yksi ei saa tietää suunnitelmista :( ikävää, ja inhoon tätä, että puhutaan whatsappissa ja "unohdetaan" yksi.

tuntuu myös oudolta, kun seurustelen miehen kanssa, jolla ei ole whatsappia. Älypuhelin kylläkin, eli facessa puhutaan, muttei sielläkään viestitellä niin usein kuin whatsappissa tehtäisiin... 

Vierailija

Ei herttinen näitä teinien kysymyksiä :D Mulla ei ole mitään tietoa ystävieni puhelimesta ja koskaan ei ole mikään mennyt pieleen sellaisen asian takia! Jätin itse Facebookin puoli vuotta sitten ja kumman hyvin olen pärjännyt. Tekstiviestit kulkevat ja soitot myös, ongelmia ei ole ollut. Pystyn lukemaan sähköpostit liitteineen puhelimen kautta, mutta harvoin päivällä minulla on aikaa alkaa sen enempää niitä käsittelemään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta: Minkä ikäinen ap on?

Vajaa 30. Ap

Hauskasti sanottu. Minä olen vajaa 50 vuotias, 9 vuotta vajaa 50 vuotias jos tarkkoja ollaan. Sinä ap olet varmaan noin 16 vuotta vajaa 30 vuotias? :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat