Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lapsuudessasi kiellettyä teet nyt hyvällä omalla tunnolla?

Vierailija
17.10.2015 |

Itse syön juustoa suoraan paketista, en käytä sitä leivän päällä. Lapsuudenkodissa oli ehdottoman kiellettyä.

Saatan olla koko päivän sisällä, lapsuudessa pakotettiin ulos joka päivä.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön karkkia muutenkin kuin viikonloppuna. Mutta kaikista eniten shoppailen, jopa ongelmaksi asti. Äitini osti hyvin harvoin minulle uusia vaatteita, köyhiä ei oltu mutta pihejä kyllä. Sitten kun sain työpaikan niin johan alkoi shoppailu.

Vierailija
42/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun, jos huvittaa. Kotona piti herätä aina viimeistään klo 9. Syön karkkia ihan minä päivänä huvittaa. En mene vapaapäivänä välttämättä ulkoilemaan, jos ei huvita. Katson televisiota sängyssä, syön Joskus olohuoneessa. Puhun tunteistani avokilleni sen sijaan että joutuisin piilottamaan/tukahduttamaan ne. Saan syödä välipalaa jos on nälkä... Hohhoi mitähän vielä... Saan käydä yöllä wcssä, jopa vetää sen. Voin käydä aamulla suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan laitan leivälle sekä juustoa että leikkelettä ja syön välipaloja hyvällä omallatunnolla. Kumpikin oli lapsena ehdottomasti kiellettyä. Syön myös hedelmiä ihan niin paljon kuin mieli tekee. Lapsena hedelmiä oli harvoin, ja niitä sai syödä vain yhden päivässä, koska olivat kalliita. Muutenkin ruokaa säännösteltiin todella tarkkaan, ja siitä oli myöhemmin vähällä seurata syömishäiriö. Nyt syön mitä, minkä verran ja milloin haluan.

Vierailija
44/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta halvinta, mitä löytyy, vaan syön mistä tykkään. Kotona meillä oli kaikki aina halvinta (muukin kuin ruoka), vaikka olisin toivonut yhtä ainoaa asiaa joulu/syntymäpäivälahjaksi, sain siitä jonkun kopion. Nyt ostan sellaisia vaatteita/asioita mistä pidän ja syön sellaista ruokaa mistä tykkään. En ole rikas, mutta toistaiseksi en ole mennyt tällä tavalla konkurssiin.

Vierailija
45/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssin, käyn joskus (aika harvoin) baareissa, kuuntelen rockia hevimusiikkia. Teen kotitöitä sunnuntaisin, joulupäivänä ja pitkänäperjantaina. Terveisiä tiukasti uskovaisesta perheestä. Ahdistavaako? Kyllä oli. Eli toisin sanoen, nautin elämästä. 

Tuli mieleen vielä lisää. Sheivaan ja meikkaan. Teininä tilattiin postimyynnistä meikit kaverin osoitteeseen, no säästettiinpä postikuluista, onnistuin jotenkin meikkaamaan salaa. Kotona isä ja äiti avasivat nimelläni tulleet Yves Rocherin paketit ja katsoivat, mitä siinä on, etten vaan meikkejä tilaa. Maalla en voinut ainoasta osuuskaupasta ostaa, joku olisi kertonut vanhemmille, kun isä oli siellä töissä. 

Vierailija
46/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan leivän päälle sekä juustoa että leikkelettä.

Syön olohuoneessa telkkaria katsellessa tai työpöydällä tietokoneen ääressä. Nostan jalat sohvapöydälle jos sattuu huvittamaan.

Vierailija
47/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oma itseni, enkä varo kaikkea tekemistäni. Ihan naurettavaa etten uskaltanut joskus käydä yöllä vessassa ettei isä herää ja suutu.

Vierailija
48/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Kauheasti kaikenlaisia pikkusääntöjä teillä on ollut.

Vierailija
49/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä omatunnolla

Vierailija
50/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VEDÄN KALJAA JA RUNKKAAN. Kotona sai aina satinkutia jos wc:ssä hais runkkukullihiki

Vierailija
51/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran, hypin, pelleilen ja juoksen ympäri asuntoa koirieni kanssa.

Vierailija
52/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voi nostaa jalat olkkarissa pöydälle

Vierailija
53/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan puoli kuppia jauhetta, kun teen kaakaota. Kaakaon pitää olla niin paksua, että lusikka seisoo. Lapsena sai laittaa vain kaksi teelusikallista. Ei maistunut miltään, tuskin väriä tuli.

Vierailija
54/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löhöilen

Syön mitä sattuu

Noudatan epäsäännöllistä vrk-rytmiä

En pidä kiinni ruoka-ajoista

Olen siivoamatta

Suhtaudun ihmisiin kuin nämä olisivat kilo paskaa, ainakin mielessäni ja nautin siitä

Olen tekemättä mitään (hyödyllistä)

Sanon vastaan lähimmälleni 

En tee pihatöitä, vaikka niin kuuluu (meillä ei ollut pihaa, mutta jos olisi ollut, sitä olisi kuulunut hoitaa työllä ja vaivalla)

Arvostelen muiden valintoja

Jätän arkistoimatta paperit

jne jne jne

Vierailija
55/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitelen näkkärin reikäseltä puolelta ja kattelen telkkaria pimeessä.

Vierailija
56/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan olla oma itseni, uskallan näyttää tunteeni ja kieltäytyä, jos en jotain tahdo. Vanhempani eivät kylläkään kieltäneet minua, vaan narsistisiskoni

Vierailija
57/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vaan sisällä ja luen ja dataan, en mene ulos ollenkaan kunnes on pakko. viikonloput luuhaan sisällä

katson telkkarista kaiken mitä haluan ja netflixistä myös

kuuntelen sitä musiikkia mitä haluan

syön milloin haluan ja mitä haluan. minäkin syön suoraan paketista ruokaa jääkaapin ovi auki, ja mm. juustoa leikkaan veitsellä ison palan enkä höylällä siivuta. syön myös joskus vessassa

pukeudun miten haluan

nukun niin pitkään kuin haluan

Vierailija
58/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun jalat harallaan ("tytöt ei saa istua niin")

piereskelen (minun pieruista valitettiin, siis että oma huoneeni haisee kun olin piereskellyt, ja veljet ja isä pierivät ympäri taloa)

en käytä alushousuja

en petaa sänkyä

en silitä koskaan mitään

en tee miehelle koskaan eväitä

Vierailija
59/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun meillä kotona ei ollut mikään kiellettyä. Nyt ei ole hupia aikuisena. Viimeksi kun näin äidin (eläkkeellä jo), rehvastelin että aion kokeilla kannabista. Eikös vaan äiti ollut jo ehtinyt poltella ensin. Prkl noita 70-luvun vapaita kasvattajia.

No yksi asia meillä oli kiellettyä ja se oli, ettei hiusharjaa saanut tuoda keittiöön. Tuota tapaa en ole rikkonut aikuisiälläkään. Ihmettelen ihmisiä, jotka laskee sukat tai alkkarit käsistään pöydälle, tai hiusharjan.

Vierailija
60/60 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Nukun silloin kun huvittaa

- Valvon silloin kun huvittaa

- Syon sohvalla

- Syon mita huvittaa

- Teen kotityot silloin kun silta tuntuu

Ja muutenkin teen mita huvittaa vapaalla ollessani ilman, etta jollain on mielipidetta asiaan... Lapsena odotin omilleni muuttoa innolla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä