Mitä lapsuudessasi kiellettyä teet nyt hyvällä omalla tunnolla?

Vierailija

Itse syön juustoa suoraan paketista, en käytä sitä leivän päällä. Lapsuudenkodissa oli ehdottoman kiellettyä.

Saatan olla koko päivän sisällä, lapsuudessa pakotettiin ulos joka päivä.

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Nukun vapaapäivinä niin pitkään kun huvittaa enkä välitä pätkääkään, jos joku naapuri sitä ihmettelee. En siis oikeasti usko, että naapureita se kiinnostaa. Saatan myös sunnuntaina tehdä kotihommia. Meillä oli lapsuudenkodissa hirveän paljon kaikenlaisia kieltoja ja sääntöjä.

Vierailija

Tanssin, käyn joskus (aika harvoin) baareissa, kuuntelen rockia hevimusiikkia. Teen kotitöitä sunnuntaisin, joulupäivänä ja pitkänäperjantaina. Terveisiä tiukasti uskovaisesta perheestä. Ahdistavaako? Kyllä oli. Eli toisin sanoen, nautin elämästä. 

Vierailija

Syön paljon karkkia. Lapsena sain kerran viikossa perjantaina syödä 10 karkkia. Heti siinä vaiheessa kun mulla oli omaa rahaa niin aloin ostamaan puolen kilon pusseja ja syödä niitä yhdeltä istumalta. Tätä teen edelleen, tosin en yhtä usein kun teininä. Onneksi mulla on hyvät geenit että tää tapa ei lihota mua :D

Vierailija

En todellakaan siivoa perjantaisin työpäivän jälkeen viikkosiivousta!! Se oli äidilleni pakkomielle: siivoaminen aloitettiin nälkäisenä kauheassa kiukussa. Ei ollut kivaa kellään. Muutenkin olen siivouksen suhteen paaaaaljon suurpiirteisempi kuin äitini. Panostan ruoanlaittoon enkä vahtaa hulluna painoani. Tuen lapsiani heidän koulunkäynnissään ja harrastuksissa. En hyväksy mykkäkoulua.

Vierailija

Katson telkkaria syödessäni.

Ylipäätänsä katson mitä mieli tekee, enkä vain "kehittäviä" ohjelmia (ja niitäkin sai katsoa tyyliin 30 minuuttia päivässä).

Jätän sängyn petaamatta.

En juo maitoa.

Vierailija

Elän semisti sotkuisessa kämpässä. Tiskit ja lika toki saavat heti kyytiä mutta tavaroiden epäjärjestys tai petaamatta oleva peti ei haittaa tippaakaan.

Vierailija

Syön kun on nälkä. Lapsille on totta kai yritettävä pitää tasainen ruokarytmi ja opettaa syömään kunnon ruokaa, mutta meillä touhu meni ihan hulluksi. Aikatauluttamattomia välipaloja ei saanut ottaa vaikka olisi itkenyt nälästä.

Tämä oli ongelma yhdistettynä siihen sääntöön että ruoan kalorimäärällä ei ollut väliä, vaan sillä minkä määrän söi. Lautasellinen makaronilaatikkoa on tarpeeksi energiarikasta, mutta jos ruokana on vaikka porkkanakeittoa niin se lautasellinen ei kauaa naurata. Jos pariin päivään ei saanut lämpimäksi ruoaksi kuin hyvin matalakalorista ruokaa ja treeneissäkin piti jaksaa, oli usein ostettava salaa ruokaa kaupasta.

Vierailija

Syön karkkia tai jotain herkkua ennen ruokaa tai joskus ruoan asemasta. En joka päivä vaan joskus. Kotona ei saanut syödä mitään ennen ruokaa ettei ruokahalu mene.

Toinen on siivoaminen. Siivoan silloin kun siltä tuntuu, en minään siivouspäivänä kuten kotona tehtiin.

sirpalekranaatti

Asun naisen kanssa. Teini-ikäisenä ekaa kertaa tytön kanssa seurustellessa kotona alkoi sellainen sota aiheesta, että oksat pois. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat