Kannattaako aloittaa 10kk vauvalle lehmänmaito

Vierailija

Olen tunnollisesti imettänyt vauveliani tähän asti, viikko sitten sai vähän korviketta kun jouduin esikoisen tapaturman vuoksi yöksi sairaalaan. En uskaltanut luvata antaa lehmänmaitoa vielä silloin. Olen laittanut pikku lorauksia puuroon jo ehkä 7kk alkaen ja hapanmaitotuotteita maistatettu on jo vähän aikaa..
Haluaisin päivän imetykset saada pian pois kun vauveli repii ja raastaa rinnanpäitä, hyörii ja pyörii enkä edes tiedä ehtiikö saamaan maitoa enää riittävästi kun imetys menee tuota rataa.joskus myös puree jolloin lopetan. Onko täällä ketään joka oisi tässä iässä alkanut antamaan lehmänmaitoa jo?

Kommentit (8)

Vierailija

Aamu ja iltaimetyksiä ajattelin kuitenkin vielä jatkaa.. ja joskus yölläkin on tissiä vailla. Olisi niin helppoa antaa maito jo välillä nokkamukista :)
Ap

Vierailija

Olen imettänyt kyllä yli vuoden kaikkia neljää lastani. Mutta, kun ei ole ollut rintamaitoa saatavilla, niin sitten ihan valion kevytmaitoa. Mitään korvikkeitta ei ole käytetty. 

Ovat normaaleja. 

Mkä siitä lehmänmaidosta myrkyn tekee, jos on alle yksi? Yksivuotiaana ei sitten yhtäkkiä sitä olekaan. 

Vierailija

Ehkä voisin tehdä niin kuin kutonen että saisi lehmänmaitoa välillä joskus. Helpottaisi sitä ainaista maidon huolehtimista ja pumppaamista jos aikonut itse käydä välillä jossain ilman vauvaa. En haluaisi antaa korviketta vaan siirtyä lehmönmaitoon aitten kun voi. Tulin raskaaksi esikoisen ollessa 9kk ja maito loppui ja koin olevani epäonnistunut äiti imetyksen vuoksi kun juotin vauvalle korviketta :( olen siis semmoinen totaali imettäjä vai mitenkä sen sanois :)
Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat