Ketkä kaksi tunnettua henkilöä olette joskus sekoittaneet toisiinsa?
Minulla meni joskus Freeman ja Rainer Friman sekaisin. :D
Kommentit (115)
Keira Knightley ja Natalie Portman.
Sinkkuelämää sarjan Skipperiä luulin pitkään nuoreksi Tom Hanksiksi. Kaikki joille olen tämän kertonut eivät ole uskoneet todeksi, he kun eivät näe heissä mitään samaa. Minä kuitenkin näin.
Enpä tiedä, ovatko nämä tunnettuja ihmisiä, mutta kerron silti. Ylen Jälkiviisaista katsoessani ihmettelin, miten Joonas Nordman oli ehtinyt kasvattaa itselleen parran ja viikset yhden viikon aikana. Ruutuun ilmestyi sitten nimi Ville Blåfeld. En tiedä, keitä nuo tyypit ovat, mutta ovat kuin kaksi marjaa ja puhuvatkin aivan samalla tavalla.
Rayan Reynolds ja Ben Affleck
Tästä jo vuosia aikaa. Nykyään jo erotan
Christopher Walken ja Jon Voight, sekä Ben Stiller ja Adam Sandler.
Geordie shoressa näytti yhteen aikaan ne kaikki miehet samalta, sekoitin ne aina keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, ovatko nämä tunnettuja ihmisiä, mutta kerron silti. Ylen Jälkiviisaista katsoessani ihmettelin, miten Joonas Nordman oli ehtinyt kasvattaa itselleen parran ja viikset yhden viikon aikana. Ruutuun ilmestyi sitten nimi Ville Blåfeld. En tiedä, keitä nuo tyypit ovat, mutta ovat kuin kaksi marjaa ja puhuvatkin aivan samalla tavalla.
Kumpi siellä miinustaa, Joonas vai Ville? Ei ole minun vikani, että te näytätte ja kuulostatte ihan samalta.
Nro 5
Leonardo DiCaprio ja Leonardo DaVinci..
Mikko Kivisen ja Jope Ruonansuun ulkonäkö menee minulta sekaisin.
Erkki Tuomioja ja Pentti Arajärvi.
Tarja Halonen muuten seurusteli aikoinaan Tuomiojan kanssa, mutta on nyt naimisissa Arajärven kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Keira Knightley ja Natalie Portman.
http://assets-s3.usmagazine.com/uploads/assets/photo_galleries/regular_…
jösses, noiha on iha samannäkösiä
Suvi Tiilikainen ja Satu Tuomisto ovat aika samannäköiset.
Mulla menee nimissä usein sekaisin Emily Watson, Emma Watson, Emma Roberts ja Emma Stone.
Niin ja pari kertaa olen erehtynyt luulemaan Emily Watsonia Maggie Gyllenhaaliksi ulkonäön perusteella.
Ice Cube ja Ice T
Mc Hammer ja Ice T
Dr. Alban ja Haddaway
Richard Gere ja Harrison Ford.