Hyvä isä huono mies, erotakko?

Vierailija

Onko kenelläkään antaa vaikka jotain kokemuksia tällaisesta tilanteesta että kannattiko ero? Meilläalle 3v.Lapsi ja toinen tulossa. En enää jaksa riitoja jotka alkoivat enaimmäisen lapsen syntymästä. Mä oon ihan poikki. Kyllä me toisiamme rakastetaan mutta ek se rakkaus taida riittää enää. Syy miksi en eronnut jo pari vuotta sitten on se että mies on niin hyvä isä enkä haluaisi erottaa häntä lapsesta. Lapsi on tottunut siihen että äiti ja isä ovat paikalla tasapuolisesti ja osallistuvat. Me riidellään ihan kaikesta ja paljon ja pajasti. Mies ei tunnu edes välittävän siitä että mua alkaa supistelemaan kovaa aina kun riidellään. Meijän riidat on ihan vitun typeriä, sellaisia mistä aikuisten ei kuuluisi tapella. Mutta kun tilanne on mennyt niin pitkälle että ei päästä niistä yli ja ollaan molemmat niin jääräpäisiä. Mitä mun pitäis tehdä..? Mies ei halua erota enkä mäkään kai mutta tuntuu että se ois parasta. Terapiaan ei oo yksityisellä varaa/halua laittaa satoja euroja kun on tiukkaa muutenkin. Eikös kaupungilla ole pitkät jonot? Ja miten sinne edes pyritään, neuvolastako? Hävettäisi puhua tästä meijän neuvolatädille kun hän "tuntee" meidät molemmat ja ei olla koskaan hänelle mitään näistä riidoista puhuttu ja hän elää siinä uskossa että omemme täydellinen pari.

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat