Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka töissä 10-18 ja pieniä lapsia!

Vierailija

Miten hoituu lapset? Meillä pk menee kiinni klo 17, minä yh ilman tukiverkkoa ja kaksi lasta 3 ja 5 v. Nyt sain Unelmien työpaikan mutta tuollaiset työajat! Haluan ottaa työn mutten tiedä miten lasten hoito ratkeaa :( vuoropk liian kaukana!!

Kommentit (8)

Vierailija

Ei hoidu ei ... Täälläkin päikky aukeaa ties koska jo ennen seiskaa mutta kiinni menee viideltä. Eli neljän maissa on lähdettävä läheisestä työssäkäyntikaupungista (jossa suuri osa tämän paikan ihmisistä käy töissä). Ja ymmärtääkseni kaupungin ei ole edes pakko tarjota vuorohoitoa. Korjatkaa jos olen väärässä!

Vierailija

Minä sain myös aikoinaan tosi kivan työpaikan, jossa olisi ollut kahtena iltana viikossa klo 18 asti. Ei onnistunut, koska mies tekee vuorotyötä. Hain sitten muita töitä. Anoppi oli meillä lapsenvahtina parilla viikolla, mutta hän asui turhan kaukana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Perhepäivähoitaja? 

Työaika enintään klo 17 asti. Muutenkin painetta, että saisi työpäivän pidettyä alle 10-tuntisena.  Ekat lapset tuli minulle klo 6.15 ja viimeiset oli jopa 16.45 saakka. Ei hyvä, koska tuli tasausvapaita usein.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhepäivähoitaja? 

Työaika enintään klo 17 asti. Muutenkin painetta, että saisi työpäivän pidettyä alle 10-tuntisena.  Ekat lapset tuli minulle klo 6.15 ja viimeiset oli jopa 16.45 saakka. Ei hyvä, koska tuli tasausvapaita usein.

jaksaa hämmästyttää miksi aamusta saa aloittaa noin aikaisin. Eikö ole ihan normaalia että työ tosiaan päättyy klo 17 tai 18. Eikö vois olla edes joku iltapainotteinen hoitaja/päiväkoti? Joka siis aloittaisi tai aukeis vasta klo 8?

Vierailija

Eikö päiväkoti jousta yhtään?
Meillä pääsääntöisesti auki 6:30-17:15, mutta tarvittaessa jopa 6-18

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat