Olen menossa ABC:lle syömään

Vierailija

Joo ja ihan varta vasten, 7 km matkaa.  Eikö ole parempia ruokapaikkoja lähistöllä haluaa joku kysyä, on, lähempänäkin. No niin, ole hyvä ja hauku. 

Kommentit (12)

Vierailija

Olin ennen töissä ABCllä ja IKINÄ en söis sitä pakastepaskaa mitä sielä tehdään.. Ja millä hinnoilla!

En kyllä kantais yhtään rahaa siihen puljuun .. Harkitse oikeasti vielä! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olin ennen töissä ABCllä ja IKINÄ en söis sitä pakastepaskaa mitä sielä tehdään.. Ja millä hinnoilla!

En kyllä kantais yhtään rahaa siihen puljuun .. Harkitse oikeasti vielä! 

Sama. Kokitkin hakkaavat päitään seiniin aina uuden ruokalistan tullessa, että tällaisella joutuu taas ammattitaitoaan halventamaan. 

Vierailija

Ihmeellisiä paskanjauhajia noissa vastaajissa. ABC:llä on ihan tavallista hyvää Suomalaista ruokaa, ja varmasti yli puolet Suomalaisista käy siellä. Laatu ja hygienia kestävät hyvin vertailun muihin, puhumattakaan ulkomaalaisista läävistä. Kävisin joka viikko jos olisi likellä.

Vierailija

Kyllä mä Absilla voin pysähtyä syömään jotain, jos olen autolla matkalla jonnekin pidemmälle. Mutta en mä sinne varta vasten syömään lähtisi. :D

Vierailija

Pizzalle nimenomaan meenkin :). Mielestäni ABC:n pizzat on hyviä. Toinen syy se, että porukan allerginen löytää sieltä itselleen aina jotain ja aina saa toiveidensa mukaan, mukisematta. Hän ei kuitenkaan ole pahasti allerginen, eli jos pikkaisen jauhoa pölisee, ei saa kohtausta, mutta esim. vehnään tehty pikkuleipä jo saa mahan sekaisin. Joo no nyt mennään. Kerron huomenna oliko hyvää, jos muistan. ap. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat