Mut jätettiin koska olen homo

Vierailija

Ex-poikaystäväni on hetero. Plääh.

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-poikaystäväni on hetero. Plääh.

Hän siis kuitenkin oli jossain vaiheessa poikaystäväsi ? Vai oliko?

Melkein 10 vuotta :P

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitäs oot tollanen epänormaali

Onkohan sinulla tässä keskustelussa mitään sanottavaa?

Taidat olla nyt eksynyt ihan väärään keskusteluun...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Homo+homo=hyvä homma, homo+hetero=ei toimi muuta kuin jos toinen on bisse.

Aa mä kun luulin et biseksuaali on ihan oma suuntauksensa mun nyt kerroitkin että se on osa heteroutta :)) Ihan pieni vinkki sulle et se jos tykkää vastakkaisen sukupuolen edustajasta ei tarkota et ois hetero. Hetero tarkottaa että tykkää VAIN vastakkaisesta sukupuolesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo+homo=hyvä homma, homo+hetero=ei toimi muuta kuin jos toinen on bisse.

Aa mä kun luulin et biseksuaali on ihan oma suuntauksensa mun nyt kerroitkin että se on osa heteroutta :)) Ihan pieni vinkki sulle et se jos tykkää vastakkaisen sukupuolen edustajasta ei tarkota et ois hetero. Hetero tarkottaa että tykkää VAIN vastakkaisesta sukupuolesta.

Miksi tarvitsee luokitella? On vain ihmisiä.. toisista pitää ja toisista ei.. Bi on joltain % osuudelta hetero ja joltain % osuudelta homo.. jokainen itse tietää omat lukunsa. Muille se ei kuulu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mä en ainakaan ole miltään osin bisse. Olen 100% naisellinen ja hetero nainen, enkä voisi koskaan olla naisen kanssa todellakaan.

No eihän kukaan voi! Mutta miehistä tykkää kaikki :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mä en ainakaan ole miltään osin bisse. Olen 100% naisellinen ja hetero nainen, enkä voisi koskaan olla naisen kanssa todellakaan.

No se johtuu siitä kun et ole tavannut ketään sellaista naista, josta satut kiinnostumaan. En mäkään ole kiinnostunut jokaisesta vastaantulevasta miehestä, vain sen takia että se sattuu olemaan mies. Kemiaa kemiaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mua rakasti mutta.. en ollut nainen :( Se kuitenkin halusi lapsia ja oikean perheen. Mutta muhun sattuu.

Perseeseen koskee?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mua rakasti mutta.. en ollut nainen :( Se kuitenkin halusi lapsia ja oikean perheen. Mutta muhun sattuu.

Perseeseen koskee?

Sikamainen kommentti sinulta! Häpeä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat