oksensin just 20 minuuttia. ostin valkosipulitäyteytteisiä oliiveja ja yhden sisässä vanha purkka!

Vierailija

Ja eiku oksentaan taas. Voinko saada jonkun taudin?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Jaha, apinoit Ilta-Lehden riisipiirakkajuttua. Eipä siinäkään ole todennäköistä, että purkka olisi joutunut tuotteeseen tehtaassa tai kaupan tiskissä, vaan ihan itse riisipiirakkatädin rahastuskepponen.

Vierailija

Vähän kyllä itsekin epäilen tuota purkkajuttua, kai se silti voi tottakin olla.
Olen elintarvikealalla ja tuttuja ovat mm. ammattivalittajat. Tai sellaiset valitukset, jotka eivät vaan ole mahdollisia. Esimerkiksi joku juttu elintarvikkeessa, mutta mikä on täysin mahdotonta, kun ko. Vierasesine ei esimerkiksi vaan ole voinyt säilyä ehjänä tuotantoprosessissa..

Vierailija

Jos tehtaalla on teetetty töitä huonoissa olosuhteissa, esim. ns. kuntouttavan työtoiminnan tapaan, niin kyllähän purkka äkkiä tiensä oliivin täytteeksi löytää.

Vierailija

Meillä oli kerran kurkkusalaattipurkissa prikka. Lähetin sen tehtaalle ja olivat sitä mieltä, että heiltä luultavasti on, tuotantolinjalta. Laitoin ihan asiallisen palautteen ja minä olin kyllä tyytyväinen saamaamme tuotepakettiin; se oli tietty palkkio mielipahasta, jota nyt ei pahemmin tullut sekä siitä, että laitoin asiallisen palautteen sekä että saivat tietää, että sellainen on käynyt. On edelleenkin ostettu ihan samaakin versioita. En usko, että niitä prikkoja joka päivä sinne sekaan kuitenkaan joutuu ja onneksi poika huomasi sen lautasella jo. Ei tullut mieleenkään kyseenalaistaa hyvitystä. 

Ällöin on kyllä ollut jugurttirusinassa ollut tumma karva. Siitä sain kympin hyvityksen. Pirkka jugurttirusinoita en ole sen jälkeen pystynyt syömään. Se karva oli ihan kuin olisi kasvanut siitä rusinasta. Senkin laitoin koko systeemin mikä se osoite nyt siinä pussissa oli, en enää muista. 

Vierailija

Meillä oli piltin seassa lasinsiru. Onneks huomasin sen lusikassa, muuten olis käynyt huonosti. Lähetin tehtaalle purkin ( se oli täysin ehjä) ja sen sirun. Sain 6purkkia pilttiä ja selostuksen, miten siru on päätynyt ruokaan.

Vierailija

Mullakin on nälkä ja jääkaappi ihan tyhjä. Mistä saa parhaan tuotepaketin jos valitan löytyneestä purkasta? Voisi olla sellainen tuottaja, joka valmistaa suolaisia ja makeita herkkuja?
Olisiko viikon välein sopivaa löytää purkka tuotteesta? Meneekö läpi, jos vaihdan nimeäni ja osoitekin vaihtuisi parin eri osoitteen välillä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat