Ihanaa, että villa on nyt muodikas materiaali!

Vierailija

Ihan tavallisilla kohtuuhintaisilla merkeilläkin on etenkin vauvoille, mutta myös pikkulapsille 100 % merinovillaisia vaatteita! Prismassa oli nostettu (kotimaisia!) merinovilla-asusteita näkyvälle paikalle ja Varusteleka jakaa tahollaan nuorten miesten keskuuteen villavaatteiden ilosanomaa. Ehkä turha toivo, mutta jos tästä pikkuhiljaa alkaisi kehittyä sellainen kulttuuri, jossa arvostetaan luonnonmateriaaleja ja laatua ennemmin kuin huikeaa määrää. 

Kommentit (4)

Vierailija

On ihanaa . Itse oon pistänyt oman vaatekaapin uusiksi ja poistanut kaikki akryyli-rytkyt ja muut joissa on suurin osa tekokuituja. Nyppyyntyneita ja nuhruisia. Täksi talveksi ostin 2 laadukkaampaa neuletta, villaa/kashmiria ja puuvillaa, maksoivat reilusti yli satasen kappale mutta muuta en sitten ostakaan. Entinen minä olisi ostanut samalla rahalla 10 tekokuituneuletta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On ihanaa . Itse oon pistänyt oman vaatekaapin uusiksi ja poistanut kaikki akryyli-rytkyt ja muut joissa on suurin osa tekokuituja. Nyppyyntyneita ja nuhruisia. Täksi talveksi ostin 2 laadukkaampaa neuletta, villaa/kashmiria ja puuvillaa, maksoivat reilusti yli satasen kappale mutta muuta en sitten ostakaan. Entinen minä olisi ostanut samalla rahalla 10 tekokuituneuletta.

Nimenomaan näin. Mä ostin vuosi sitten hulluilta päiviltä merinovilla-puuvilla-sekoiteneuleen hintavahkolta merkiltä ja vaikka se tuntui opiskelijabudjetissa tosi isolta lovelta, en ole katunut hetkeäkään - vaate on ollut aktiivisessa käytössä, mutta sitä ei tarvitse edes pestä, tuuletus riittää! Neule ei ole mennyt miksikään, ei ole missään nukkaa, ei saumat kierrä eikä ole langannousuja. Lisäksi villan hyvä puoli on se, että se ei ole hiostava lämpimämmilläkään säillä. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat