Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuoden äiti titteli tälle naiselle: jätti pienet lapset yksin autoon kun itse lähti hoidattamaan ripsiään. O_o

Vierailija

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1444974432934.html

Nyt on kyllä tärkeysjärjestys päin p*:tä tällä "äidillä", huhhuhh....

Sivut

Kommentit (132)

Vierailija

Näitä on monia, ne ripset on niin hurjan tärkeät mammoille. Miten ne yleensä muistaa mihin ovat ne lapset jättäneet?

Vierailija

Järkyttävä juttu.

Eihän toi mies olisi mitenkään vantaalta päässyt kymmenessä minuutissa sovitustikaan, hätävale! Siltikään lapsia ei jätetä, sähköviasta johtuva tulipalo vie minuuteissa..

Vierailija

Jos toinen on tulossa 10 minuutin kuluttua paikalle, hänen pitäisi olla jo tosi lähellä parkkihallia. Ja vaikka näin, ei noin pieniä voi jättää autoon kahdestaan edes tuoksi 10 minuutiksi. Miksei nainen edes soittanut kynsistudioon, että myöhästyn..

Vierailija

Järkyttävää! Miten vartijakin on voinut odottaa yli puolia tuntia kunnes soitti poliisit... Kyseessä kuitenkin vauva ja hyvin pieni lapsi. Lapset pois tuollaiselta äidiltä!

Vierailija

Pöyristyttävää! 3 kk ikäinen vauva ja alle 2 vuotias! Kuuden lapsen äiti! Olen sanaton tästä typeryydestä!

Vierailija

Lasteni pph jätti 5 hoidossaan olevaa lasta autoon kauppareissun ajaksi. Lapsia autossa 5. Pari samassa turvavyössä. Ei turvaistuimia.

Tapahtui usein. Vaikka valitin asiasta

Vierailija

Tämähän on AV:n mielestä just hyvä, koska:

a) äiti pitää huolen itsestään (ripset ja kynnet), miehet tykkää.

b) äiti ei ottanut ärsyttäviä, huutavia, haisevia kakaroitaan mukaan ihmisten ilmoille vaan lukitsi nämä autoon.

Eikö niin, palstaraati?

Vierailija

Heinäkuussa. Tunniksi.

Mä en jätä koiraani(kaan) edes minuuteiksi kesällä autoon yksin. Joko jätän kauppareissun tekemättä tai koiran kotiin.

Kuuden lapsen äiti. Toinen 3 kk vanha vauva. Kokee kauneushoidon, siis RIPSIEN VÄRJÄÄMISEN tärkeämmäksi kuin omien lasten henget.

Oon ihan sanaton. Tässä on taas esimerkki siitä, että mitä sopimattomampi äidiksi, sitä ahkerammin pullautetaan tenavia ulos.

Vierailija

"....jolloin tiedät jo etukäteen, että lapsukaiset voivat katsoa elokuvia vaikka Helsingistä Roomaan.... Istuimen mukavuus on olennaista lapsen viihtymisen kannalta. Hyvässä penkissä napero malttaa istua tyytyväisenä pidemmänkin matkan, ja parhaassa tapauksessa matka taittuu kuin huomaamatta unikuvia katsellen..."

Äitee oli varmaan lukenut tämän Vauva-lehden artikkelin kuinka lapset saadaan viihtymään autossa tunteja, vuorokausia jne.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat