Turn off ja on miehissä/naisissa?

Vierailija

Otsikko. Kertokaa!

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Miehissä; rumuus, tyhmyys, yleinen käytöstapojen puute, ja jos näihin vielä liittyy ylimielisyys niin sitten on kyllä  saamarin epäviehättävä, karkottaja.

Vierailija

Turn on miehissä:
Minua pidempi
Leveät hartiat
Syvä nauru
Paljonpuhuva katse
Vähän musta huumori
Pieni ripaus ominaisuustuoksuun sopivaa hajuvettä
Kyky keskustella syvällisistä ja kepeistä
Pieni nörttiys
Paksut hiukset

Turn off miehissä:
Kalju tai tosi lyhyet hiukset
Tribaalitatskat
Intohimo autoihin
Helvetisti hajustetta joka haisee metrien päähän
Liika lihaksikkuus
Ylimielisyys ja machoilu
Sovinistiset läpät, niistä näkyy aina miehen todellinen ajatusmaailma vaikka vaan läppää muka ois.

Vierailija

Miehissä: liika itsevarmuus joka on jo ylimielisyyttä, empatiakyvyn puute, huonot käytöstavat, lihavuus, huono hygienia, laiskuus.. siinähän noita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehissä: liika itsevarmuus joka on jo ylimielisyyttä, empatiakyvyn puute, huonot käytöstavat, lihavuus, huono hygienia, laiskuus.. siinähän noita.

Turn offeja siis nämä.. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Turn on miehissä:
Minua pidempi
Leveät hartiat
Syvä nauru
Paljonpuhuva katse
Vähän musta huumori
Pieni ripaus ominaisuustuoksuun sopivaa hajuvettä
Kyky keskustella syvällisistä ja kepeistä
Pieni nörttiys
Paksut hiukset

Turn off miehissä:
Kalju tai tosi lyhyet hiukset
Tribaalitatskat
Intohimo autoihin
Helvetisti hajustetta joka haisee metrien päähän
Liika lihaksikkuus
Ylimielisyys ja machoilu
Sovinistiset läpät, niistä näkyy aina miehen todellinen ajatusmaailma vaikka vaan läppää muka ois.

Eli mä! Paitsi 30 jälkeen on alkanu hiukset harventua ja huumori ei välttämättä ole "vähän" mustaa.

Vierailija

Turn offeja miehissä:
Mua lyhyempi (alle 180cm)
Tyhmyys
Isot lihakset
Iso maha
Rasistisuus
Kalju
Harmaat hiukset
Rypyt
Tosikko
Pienet silmät
Jykevät leukaperät
Parta (myös sänki)
Rintakarvat
Selkäkarvat
Kainalokarvat
Liian lyhyeksi leikatut hiukset
Huonot hampaat
Jos on työtön, eikä edes halua työllistyä

Vierailija

Onko naiset teistä henkisesti kypsää rokottaa miestä jostain hyvin epäolennaisesta kuten vaikka rintakarvoista. Prioriteetit hukassa...?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko naiset teistä henkisesti kypsää rokottaa miestä jostain hyvin epäolennaisesta kuten vaikka rintakarvoista. Prioriteetit hukassa...?

No en ainakaan halua seksiä minkään apinan kanssa. Siksi on toivottavaa, että mies ajaa karvansa pois. Myös alapäästään, jonka unohdin mainita listauksessani.

Vierailija

Olen heteronainen joten miehissä ihan ensimmäinen ja ehdoton kiinnostuksen tappaja on sellainen stereotyyppinen naismainen käsien huitominen. En tarkoita överiä homppelihuitomista, vaan vain sellaista liian naisellista. Kiinnitän siihen huomioni välittömästi enkä kykene kiinnostumaan seksuaalisesti miehestä, josta tulee feminiininen vaikutelma. Tuo on siis ihan ensimmäinen asia... En voi muutenkaan sietää mitään perus feminiinisiä piirteitä miehissä. Olemuksen täytyy olla miehekkään vahva.

Vaikka en pinnallinen olekaan, niin samoin kamalat vaatteet ovat ehdoton turn off. "Hauskat" tekstit ja räikeät värit... Muun muassa.

Sitten tietenkin hajut. Ja huono käytös, esimerkiksi kommentoi vihaisesti "neekereitä", paasaa mamuista, homoista ja noista mitä nyt tietynlainen miesjoukko tuppaa tekemään. En itsekään pidä kaikesta ja kaikista ja jopa INHOAN joitain asioita ja ihmisryhmiä (myönnän) mutta ei sivistynyt ja fiksu ihminen tee siitä jatkuvaa numeroa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat