KAKKI JOTKA HALUATTE VANHAN AV:N TAKAISIN NIIN YLÄPEUKUTTAKAA!

Vierailija

ja te jotka ette niin alapeukuttakaa!

Kommentit (14)

Vierailija

Ehdottomasti! Se mobiili oli niin ihan siis se vanha. Se oli jotenkin niin käteen käyvä ja helpppokäyttöinen. Tämä uusi taas on sekava ja muutenkin hirveä! Taisi tämä palsta menettää paljon kävijöitä. Itse en käy täällä kuin harvoin enää kun tämä uudistui!

Vierailija

En kaipaa rasistien palstan pommitusta, enkä pedojen oksettavia aloituksia. Tosin eivät ne ole kokonaan hävinneet, vaikka tässä joku ilta olikin rauhallisempaa.

Kaipaan nasevia ja hauskoja aloituksia, jotka lähtee lentoon. Kaipaan sitä av:n henkeä, oivalluksia ja hillitöntä läppää, väliin hieman ronskiakin huumoria, joka ei kuitenkaan ollut perimmäiseltä luonteeltaan lainkaan ilkeää. Mutta ei sitä takaisin saada. RIP.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa rasistien palstan pommitusta, enkä pedojen oksettavia aloituksia. Tosin eivät ne ole kokonaan hävinneet, vaikka tässä joku ilta olikin rauhallisempaa.

Kaipaan nasevia ja hauskoja aloituksia, jotka lähtee lentoon. Kaipaan sitä av:n henkeä, oivalluksia ja hillitöntä läppää, väliin hieman ronskiakin huumoria, joka ei kuitenkaan ollut perimmäiseltä luonteeltaan lainkaan ilkeää. Mutta ei sitä takaisin saada. RIP.  

Tämä typerä systeemi laittoi sekä ylä- että alapeukun, vaikka tarkoitus oli yläpeukuttaa.

Tosiaan, täällähän on ollut aivan huikeita juttuja ja yhteisöllisyyttä. Ja vaikka on ilkeilyä, niin vastauksiin on saanut paljon myös tukea. Ja näiden lisäksi asiaan kuin asiaan löytyi vastaus!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä on varmaa ettei ikinä pääse eroon rasistihuudoista, oli hitto keskustelun aihe mikä tahansa. Mikä sinua oikein vaivaa?

Et ole sitten itse huomannut millaisia juttuja täällä on tänäänkin ollut?

Vierailija

Mulla ei edes enää toimi mobiili tällä. Aina jummaa. Koneella käyn niin harvoin, että jää sitten keskusteluja tekemättä. ): Tosi harmi, nimittäin täältä sai hyvin apuja ongelmiin.

Lisäksi, vanhan mobiilin "ponnahdus palkki" jolla pääsi kesken keskusteluketjunkin etusivulle oli loistava. Inhottava selata joko sivun alkuun tai loppuun jos haluaa etusivulle.

Vierailija

Mulla tämä toimii puhelimella paremmin kuin vanha mobiili. Ja tässä toimii kappalejaot!

Palstan hiljentyminen aivan lapasesta lähteneen sensuurin takia harmittaa. Tahtoisin takaisin sen hengen, joka vielä vuosi sitten oli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei edes enää toimi mobiili tällä. Aina jummaa. Koneella käyn niin harvoin, että jää sitten keskusteluja tekemättä. ): Tosi harmi, nimittäin täältä sai hyvin apuja ongelmiin.

Lisäksi, vanhan mobiilin "ponnahdus palkki" jolla pääsi kesken keskusteluketjunkin etusivulle oli loistava. Inhottava selata joko sivun alkuun tai loppuun jos haluaa etusivulle.

Aika mielenkiintoista sikäli, että minusta näyttää, että on ollut tarkoitus muuttaa sivustoa nimenomaan mobiililaitteissa paremmin toimivaan suuntaan. Mikä taas häiritsee minua, kun läppärillä vain käytän.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat