Minulla on laktoosi-intorelanssi, keliakia, pitkäaikainen väsymysoireyhtymä ja kilpirauhasen joku toiminta..

Vierailija

Oireina muun muassa jatkuva vatsan turvotus, yletön piereminen ja ilmvaivat, jatkuva palelu, lievä ylipaino, hiusten lähtö, älytön väsymys, ärtyneisyys ja vaikka mitä.

Jaa, ei taidakaan olla. Minulla on pienet lapset ja nukun huonosti, katkonaisesti. Syön epäsäännöllisesti, pitkin päivää napostelen herkkuja, illalla kun lapset menevät nukkumaan, syön herkkuja ja leipää, hedelmiä, jäätelöä. Viikonloppuisin lisään ruokavaliooni sipsit ja dipit, saunakaljan, viinin ja muuta makoisaa.

Minun vaivani taitavatkin johtua huonoista elämäntavoistani. Kaikkeen muuhun voin vaikuttaa, paitsi en tuohon, että lapset valvottaa. Tai voinhan minä. Otan lapset viereeni nukkumaan ja avot, nukumme koko yön kaikki ja hyvin.

Kommentit (6)

Vierailija

Mun mielestä ei ole kovin turvallista nukuttaa liikkeelle pääseviä lapsia perhepedissä. Eivätkä omat lapseni muutenkaan ole enää puolivuotiaasta ylöspäin nukkuneet hyvin perhepedissä. Ei perhepeti ole ratkaisu kaikkeen.

Vierailija

Öööö, lukeeko kakkonen rivien välistä jotain, mitä siellä ei lue. Kirjoitin just niin kuin elämäni tällä hetkellä on.

Vierailija

Ei mielestäni. Enkä ole ap. Mullakin on useampi tuttu, jotka ramppaavat työterveydessä ja omalääkärillä pyytelemässä verikokeita ja diagnoosia, vaikka siihen ripuliin kannattaisi kokeilla ensin ihan normaalia ruokavaliota ilman vaaleaa viljaa ja ylenmääräistä rasvaa. Päänsärkyyn voisi auttaa hieronta, lihasten vahvistaminen, karkinsyönnin lopettaminen, ulkoilu ja nukkuminen. Elintavat vaikuttavat useammin siihen ylipainoon, ei kilpirauhanen. Hiuksetkin voi paremmin (eikä johdu jostain suuresta puutostilasta. Paitsi järjen.) ja vastustuskyky paranee, kun pitää huolta itsestään liikkumalla ja syömällä oikein.

Vierailija

Nii-in 3, sinun lapsesi eivät ole nukkuneet perhepedissä hyvin. Ap:n lapset nukkuvat, mutta saan siitä jatkuvaa noottia perheeseen kuulumattomilta. Joten olenkin sitten usein väsynyt välillä, kun kuuntelen noita paskanpuhujia ja en päästä lapsia viereen nukkumaan, vaan juoksen itse 10 kertaa yössä..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat